مه ولات | رایگان شدن خدمات فیزیوتراپی توانخواهان در مه‌ولات با یاری خیرین

خدمات فیزیوتراپی برای معلولین شدید و خیلی شدید با کمک خیرین مه‌ولات، رایگان یا دارای تخفیف ویژه شده است.

به گفته‌ی رئیس بهزیستی مه‌ولات، این امر با کمک نیک‌اندیشان مه‌ولاتی میسر شده و سالانه ده‌های میلیون تومان هزینه‌ی فیزیوتراپی را از دوش افراد دارای معلولیت و خانواده‌های این عزیزان برداشته است.

امین مؤذن با بیان این مطلب افزود: ورثه‌ی مرحوم حاج‌عباس شوقی که از خیرین بنام شهرستان مه‌ولات است چند ابزار مهم فیزیوتراپی به ارزش 25 میلیون تومان را خریداری و به بهزیستی اهدا کرده‌اند که به صورت امانی و رایگان در اختیار معلولین نیازمند فیزیوتراپی قرار گیرد.

وی اظهار داشت: این وسایل شامل دو دستگاه دوچرخه‌ی ثابت مبله‌ی مکانیکی، 2 دستگاه ماساژور دلفینی و 2 دستگاه استیمولاتور دوگانه می‌باشد که با تجویز و توصیه‌ی فیزیوتراپ و به منظور ادامه‌ی فرایند درمانی مددجو، به صورت امانی در اختیار وی قرار می‌گیرد و تا پایان روند درمانی نزد او می‌ماند.

مؤذن گفت: دو فیزیوتراپ نیکوکار نیز با بهزیستی همکاری نزدیک دارند و برای مددجویان ما تخفیفات ویژه قائل می‌شوند.

وی همچنین یادآور شد: همچنین چهار نفر از خیرین عزیز شهرستان، به ما گفته‌اند که اگر مددجویی از نظر مالی بضاعت کافی ندارد او را معرفی کنیم تا کل هزینه‌های فیزیوتراپی وی را بپردازند.

وی گفت:‌ آقای علی‌اکبر نام‌آور از کشاورزان پرتلاش شهرستان، جزو نیکوکارانی است که یاور همیشگی مددجویان ماست و خیرین دیگری هم هستند که در طول سال متناوبا با ما همکاری می‌کنند.

رئیس  بهزیستی مه ولات گفت: هم اکنون1200 معلول جسمی ، ذهنی، شنوایی، بینایی، گفتاری، اعصاب وروان و ضایعه نخاعی تحت پوشش خدمات مستمر و غیر مستمر بهزیستی قرار دارند.

به گفته‌ی مؤذن در یک سال گذشته بیش از 9 میلیارد و 500 میلیون ریال کمک نقدی و غیر نقدی برای ساخت مسکن، مناسب سازی مسکن، هزینه درمان، هزینه توان بخشی، تحصیل و تامین جهیزیه به مددجویان عزیزمان پرداخت کرده‌ایم.

وی یادآور شد: همچنین ماهانه مبلغ 80 میلیون تومان به صورت مستمر به افراد واجد شرایط به عنوان مستمری پرداخت می شود.

کد خبر 27873

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد