نشست فرمانده پایگاه بسیج بهزیستی کشور با اعضای پایگاه بسیج شهید فیاض بخش یزد

نشست فرمانده پایگاه بسیج سازمان بهزیستی کشور با مدیرکل و اعضای پایگاه بسیج شهید فیاض بخش بهزیستی استان یزد و مسئول بسیج کارمندان ادارات و سازمانها و فرمانده حوزه مقاومت یک اداری حضرت قائم (عج) برگزار شد.

در این نشست کاظم زاده؛ مدیر پدافند غیرعامل و فرمانده پایگاه مقاومت بسیج سازمان بهزیستی کشور با اشاره به بارندگی اخیر در استان های جنوبی کشور عنوان کرد: که خوشبختانه تلفات جانی نداشتیم و این نشان می دهد همکاران ما به صورت بسیج وار و جهادی در صحنه حاضر شدند.

وی در ادامه با اشاره به نقش بسیج در جامعه گفت: ما در 8 سال دفاع مقدس با بیش از 27 کشور جنگیدیم  و قطعاً مردمی آگاه با کمک نیروهای بسیجی توانستند دشمنان را به زانو درآورند.

 کاظم زاده حضور بسیج در ریشه کن کردن فلج اطفال را یادآور شد و گفت: در بحث پیشگیری از کووید 19 نیز بسیج وارد صحنه و محلات شدند و به امید خدا با نگاه بسیجی و حرکت بسیجی در کنار مردم و مسئولین کووید 19 را ریشه کن خواهیم کرد.

وی با اشاره به این که بسیج بهزیستی استان یزد از فعال ترین پایگاه های محسوب میشود، عنوان کرد: از جمله سیاست های ما و تأکید ما به فرماندهان بسیج در سراسر کشور این است که علاوه بر وظایف ذاتی خود باید به بهترین شکل برای حفظ ارزش ها بکوشیم و برنامه ها و وظایف خود را به نحو احسن انجام دهیم و نباید از رسالتی که در سازمان داریم غافل شویم.

وی در ادامه محورهای مطرح شده در گردهمایی  فرماندهان پایگاه بسیج مبنی بر نقش بسیج در فعالیت های سازمان و ارتقاء آن، نقش بسیج در تحول اداری، نقش بسیج در ارتقاء سلامت اجتماعی و خانواده، نقش بسیج در اقتصاد مقاومتی و نقش بسیج در پیشگیری از آسیب های اجتماعی را یادآور شد و عنوان کرد: ما باید از ظرفیت و پتانسیل همه همکاران در جهت اهداف سازمانی استفاده کنیم و باید نقش جاذبه داشته باشیم نه نقش دافعه.

مدیر پدافند غیرعامل و فرمانده پایگاه مقاومت بسیج سازمان بهزیستی کشور با اشاره به این نکته که بحث آموزش بسیار مهم است گفت: شیوه نامه گروه جهادی داوطلب همکاران به استان ها ارسال شده است و سامانه ثبت نام آماده است و پس از تایید در شورای معاونین سازمان بهزیستی کشور از طریق ویدئوکنفرانس شروع به کار می کند.

کاظم زاده افزود: سه رزمایش اخیر با عناوین "کمک های مومنانه" ، "ایران همدل" و "پازل همدلی" نقش بسیار فعالی در جریان کووید 19 داشتند.

سرهنگ مزیدی مسئول بسیج کارمندان ادارات و سازمانها  نیز طی سخنانی در خصوص برنامه های اجرا شده توسط بسیج ادارات گفت: حداقل انتظارات برآورده شدن این برنامه هاست و در برنامه های گروه های جهادی کارهای بزرگی انجام شده و در بسیج کارمندان هم انصافاً عزیزان سنگ تمام گذاشتند.

وی در ادامه گفت: گروه های جهادی باید در سامانه اطلس جهادی ثبت شوند و کد بگیرند.

 سرهنگ مزیدی پیگیری سلامت اداری و تکریم ارباب رجوع توسط بسیج ادارات را یکی از مؤلفه هایی عنوان کرد که از اهمیت ویژه برخوردار است و همچنین میز خدمت جهادی را از برنامه های تخصصی بسیج کارمندان دانست.

کد خبر 27815

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 8 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد