گناوه |۲۵ واحد مسکونی مددجویان بهزیستی گناوه نیاز به بازسازی دارد

رئیس بهزیستی گناوه گفت: تعداد ۲۵ واحد مسکونی مددجویان تحت حمایت بهزیستی این شهرستان که بر اثر بارندگی‌های شدید و آبگرفتگی در هفته گذشته دچار خسارت جدی شدند، نیاز به بازسازی دارند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان و به نقل از ایرنا، مینا شهابی سه شنبه شب در دیدار معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری بوشهر از یک خانواده مددجوی آسیب دیده افزود: درصورت بازسازی نشدن به موقع منازل آسیب دیده باتوجه به در پیش بودن فصل زمستان و بارندگی با مشکلات زیادی مواجه خواهند شد.

وی اظهارکرد: جهت شناسایی و حمایت از آسیب دیدگان ناشی از بارندگی به اتفاق رئیس و کارشناسان بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان بازدیدهای مکرری صورت گرفت.

رئیس بهزیستی گناوه گفت: بمنظور کمک به آسیب دیدگان، توزیع بسته های معیشتی در دستور کار این نهاد قرار گرفته است و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی نیز تسهیلات به آنان پرداخت خواهد کرد.

محمدتقی ایرانی معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استانداری بوشهر در این بازدید بر همکاری و رفع مشکلات این خانوارها تاکید کرد و گفت: دستگاه‌های اجرایی مربوطه تا رفع کامل مشکلات این قشر آسیب پذیر جامعه پیگیری و تلاش کنند.

بارندگی‌های اخیر شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر خسارت و آسیب به حوزه های راه، برق، کشاورزی و دامداری و بافت‌های منازل فرسوده وارد کرد.

کد خبر 27750

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 12 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد