میزان کمک هزینه پرداختی به مراکز غیردولتی در سال ۹۹ تعیین شد

در جلسه امروز هیات دولت که به دو صورت حضوری و مجازی برگزار شد، میزان کمک هزینه پرداختی به مراکز غیردولتی و نیز حق پرستاری یا مددکاری توسط سازمان بهزیستی کشور در سال ۱۳۹۹ تعیین شد.

به گزارش ایرنا از پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر هیات دولت،  در جلسه امروز چهارشنبه هیات دولت که به ریاست حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی برگزار شد، اعضای دولت در اجرای تبصره (۱) ماده (۷) قانون جامع حمایت از حقوق معلولان و براساس نرخ تمام شده خدمات و تورم سالانه، با افزایش ۲۰ درصدی میزان کمک هزینه‌های پرداختی مذکور توسط سازمان بهزیستی کشور در سال ۱۳۹۹ نسبت به سال گذشته موافقت کردند.

این نشست همانند جلسه گذشته با رعایت مصوبه ستاد ملی کرونا مبنی بر ممنوعیت تجمع بیش از ۲۰ نفر در وضعیت نارنجی، به دو صورت حضوری و مجازی برگزار شد

امروز همچنین مقرر شد اعتبار مورد نیاز برای این مصوبه از محل اعتبارات تخصیصی سازمان بهزیستی کشور (مندرج در قانون بودجه سال ۱۳۹۹ کل کشور و اعتبارات قانون حمایت از حقوق افراد دارای معلولیت) و منابع تبصره (۱۴) قانون بودجه سال ۱۳۹۹ و سایر منابع با تأیید سازمان برنامه و بودجه کشور تأمین شود.

سازمان مذکور مجاز است با درنظر گرفتن کیفیت خدمات ارائه شده در مراکز مربوط و با توجه به اعتبارات تخصیصی، نسبت به پرداخت کمک هزینه براساس درجه بندی مراکز منطبق با ضوابط مربوط اقدام کند.

کد خبر 27748

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد