سفر مدیر کل اشتغال و کارآفرینی بهزیستی کشور به استان قم

دکتر دهقان مدیر کل اشتغال و کارآفرینی بهزیستی کشور در سفر به استان قم با مدیرکل بهزیستی استان دیدار و گفتگو کرد.

دکتر مهدی پهلوانی ضمن عرض خیرمقدم و اظهار مسرت از حضور مدیر کل اشتغال و کارآفرینی بهزیستی کشور در استان : با اشاره به وضعیت اشتغال مددجویان در استان تلاش در جهت استفاده حداکثری از تسهیلات اشتغال زایی و جذب اعتبارات اشتغال و کارآفرینی را مورد توجه قرار داد و افزود امسال 374نفر از مددجویان جهت اخذ تسهیلات به بانکهای عامل معرفی شده اند .

دکتر پهلوانی با اشاره به اقدمات زیربنایی استان در زمینه اشتغال جامعه هدف به انتعقاد تفاهم نامه همکاری با اداره کل فنی و حرفه ای اشاره کرد و افزود در تلاش هستیم از همه ظرفیتهای استان جهت آموزش جامعه هدف اعم از معلولین ، زنان سرپرست خانوار ، معتادین بهبود یافته و... جهت آموزشهای فنی و حرفه ای و توانمندسازی استفاده کنیم.

در ادامه دکتر دهقان مدیر کل اشتغال و کار آفرینی سازمان بهزیستی کشور با تاکید بر استفاده از کلیه ظرفیتهای قانونی جهت امر اشتغال مددجویان استفاده از امکانات و ظرفیتهای سایر دستگاهها و رفع موانع موجود بر سراه ایجاد اشتغال و توانمندسازی مددجویان را مورد تاکید قرار داد.

لازم به ذکر است مدیرکل اشتغال و کارآفرینی بهزیستی کشور ضمن شرکت در شورای معاونین بهزیستی استان از کارگاه کمپ اجباری قمرود ، کارگاه سوهان خودکار و کاریابی دیجی کالا بازدید خواهد کرد.

کد خبر 27720

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 3 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد