ایجاد اشتغال برای ۹۲۴ مددجوی ایلامی

مدیرکل بهزیستی ایلام از ایجاد اشتغال برای ۹۲۴ نفر از مددجویان زیر پوشش این سازمان در سال جاری تاکنون خبر داد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی ایلام، زهرا همتی روز سه شنبه در حاشیه کارگروه اشتغال استان با ارائه گزارشی از روند اقدامات حوزه اشتغال این اداره‌ کل، با اشاره به اینکه تعهد اشتغال این سازمان در سال جاری ۸۴۸ نفر است، گفت: تعداد شغلهای ایجاد شده بیشتر از میزان تعهد بوده است.

وی پرداخت بیش از 270 میلیارد ریال از محل اعتبارات تبصره ۱۶ در قالب تسهیلات، اعمال سهمیه سه درصد استخدام، اشتغال مددجویان از طریق تشکیل گروههای همیار، گروههای مالی خرد و جذب در مراکز ماده ۲۶ تحت نظارت سازمان از طریق طرح های کارفرمایی و استاد شاگردی را از جمله شیوه های اشتغال این مددجویان عنوان کرد.

به گفته وی، همچنین در این مدت بیش از ۳۰ میلیارد ریال به عنوان اعتبارات بیمه خویش فرمایی و کارفرمایی مددجویان پرداخت شده است.

وی همچنین با اشاره به پرداخت تسهیلات کرونا به کارکنان مراکز و موسسات زیر نظرسازمان گفت: تاکنون از مجموع ۴۹۲ پرونده که در این زمینه تشکیل شده تسهیلاتی به مبلغ ۴۷ میلیارد و ۶۸۰ میلیون ریال به ۳۸۱ متقاضی پرداخت شده است. 

وی پرداخت تسهیلات قرض الحسنه ۵۰ میلیون ریالی صندوق امداد ولایت به ۶۳ نفر و همچنین معرفی ۱۱۰ نفر از مددجویان جهت دریافت تسهیلات قرض‌الحسنه ۷۰ میلیون ریالی به صندوق کارآفرینی امید را از دیگر فعالیت های این اداره کل جهت کمک به پایداری شغل در سال جاری بر شمرد.

کد خبر 27666

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 4 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد