فرماندار اردبیل:

نقش تاثیر گذار موسسات خیریه در خدمات رسانی به اقشار آسیب پذیر

فرماندار اردبیل گفت: موسسات خیریه به ویژه موسسه خیریه ائمه اطهار(ع) نقش تاثیرگذاری در خدمات دهی و دستگیری و حمایت از نیازمندان داشته و این موسسه در شرایط کرونایی نیز در تولید ماسک و خدمت به افراد بی بضاعت پیشگام بوده است.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری اردبیل، مسعود امامی یگانه امروز در بازدید از دفتر مرکزی موسسه خیریه ائمه اطهار(ع) اظهار داشت: روزانه ۷۰۰ هزار عدد ماسک در شهرستان تولید می‌شود که علاوه بر تامین نیاز شهرستان و استان، بخشی از نیازمندیهای سایر نقاط کشور را نیز تامین می‌کند.

فرماندار اردبیل گفت: تسهیل روند خدمات دهی اداری برای توسعه فعالیت‌های موسسه از جمله؛ توسعه کارگاه دستگاه ضدعفونی کننده تمام اتوماتیک اولویت بوده و در این زمینه پیشرفت کار از دستگاه‌های مرتبط پیگیری می‌شود.

فرماندار اردبیل همچنین مرکز نگهداری از زنان بدسرپرست، ارایه خدمات مشاوره و ایجاد فرصت اشتغال برای آنان را حرکتی خوب و ارزشمند در اردبیل عنوان کرد.

در این بازدید، طلوعی مدیرعامل موسسه خیریه و مرکز نیکوکاری ائمه اطهار(ع) ضمن ارائه گزارش عملکرد و فعالیت‌های موسسه و نیز معرفی مراکز وابسته به موسسه از جمله، شیرخوارگاه حضرت علی اصغر(ع)، مرکز مهر حضرت زینب(س)(خانه امن)، مرکز حمایت از کوتاه قامتان استان اردبیل و نیز مرکز مددکاری و اشتغال، حمایت معنوی از این موسسه در راستای توسعه بخش‌های مختلف آن را خواستار شد.

کد خبر 27516

خدمات الکترونیک پرکاربرد