تیران و کرون| بازدید فرماندار، شهردار و مسئول دفتر نماینده شهرستان از اداره بهزیستی

به گزارش روابط عمومی اداره بهزیستی شهرستان تیران و کرون، در آخرین روز از هفته گرامیداشت افراد دارای معلولیت، فرماندار به همراه شهردار و مسئول دفتر نماینده شهرستان از اداره بهزیستی بازدید کرد.

دکتر حججی فرماندار به همراه  شفیعی شهردار شهر تیران و  دادخواه مسئول دفتر نماینده با حضور در اداره بهزیستی از کلیه کارمندان بهزیستی به جهت خدمات ارزنده ایشان به افراد دارای معلولیت تقدیر و تشکر کرد.
فرماندار شهرستان سپس بصورت مجازی از مرکز نگهداری بیماران اعصاب و روان انصار بازدید کرد و در ادامه و با گفتگوی تصویری با چند نفر از افراد دارای معلولیت شهرستان ضمن تبریک این هفته به بررسی مشکلات ایشان به خصوص در بحث مناسب سازی مبلمان شهری پرداخت که مقرر شد پس از بازدید حضوری کارشناس مناسب سازی از مناطق درحال بازسازی در معابر سطح شهر و همچنین بلوار امام خمینی(ره)، موانع دسترسی افراد دارای معلولیت توسط شهرداری و دستگاه‌های اجرایی مرتفع شود.
لازم به ذکر است در این بازدید، یاسر شیروی رئیس اداره بهزیستی ضمن تقدیر وتشکر از فرماندار وهیئت همراه، گزارشی از اقدامات صورت گرفته‌ی بهزیستی برای توانخواهان وافراد دارای معلولیت تحت پوشش ارائه کرد. 
 

کد خبر 27486

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد