نیشابور | طراحی تابلوهای تبلیغاتی «مناسب‌سازی» برای فضای مجازی در بهزیستی نیشابور

روابط عمومی بهزیستی شهرستان نیشابور، یک مجموعه تابلوهای مرتبط با موضوع مناسب‌سازی را برای انتشار در فضای مجازی طراحی کرده است

نیشابور- ایروانی - به گفته‌ی مسؤول روابط عمومی بهزیستی شهرستان نیشابور، این تابلوها با هدف انتشار در فضای مجازی و جلب توجه مردم و مسؤولین به موضوع مناسب‌سازی بوده است.

نسرین ایروانی گفت: اطلاع‌رسانی و فرهنگ‌سازی در ستاد مناسب‌سازی شهرستان به تصویب رسیده اما چون این ستاد، سرفصل اعتباری خاصی ندارد این وظیفه به بهزیستی محول شده است.

وی افزود: سازمان اتوبوسرانی شهرستان هم برای درج تابلوهای تبلیغاتی مناسب‌سازی در فضای داخلی اتوبوس‌ها اعلام آمادگی کرده است.

وی خاطر نشان کرد: شهرداری نیشابور هم اعلام آمادگی کرده که اگر تابلوها یا بنرهایی در این زمینه طراحی و چاپ شود بیلبوردهای سطح شهر را به این کار اختصاص خواهد داد.

وی گفت: امیدواریم ستاد بهزیستی استان یا مسؤولین امر در کشور اعتباری را به موضوع فرهنگ‌سازی و اطلاع‌رسانی شهری اختصاص دهد تا بتوانیم در این زمینه فعالیت بیشتری داشته باشیم.

وی خاطر نشان کرد: البته فرهنگ‌سازی این موضوع در قانون دیده شده و وظیفه‌اش به صدا و سیما و مطبوعات واگذار شده است اما به نظر می‌رسد این بخش‌ها به وظایف تعیین شده عمل نمی‌کنند و باید نهادهای مردمی یا سازمان‌های دولتی مرتبط وارد مبحث اطلاع‌رسانی شوند تا موضوع مناسب‌سازی در میان مردم ترویج شود و مردم نسبت به آن حساس بشوند.

کد خبر 27251

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 5 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد