پرداخت  یارانه به مراکز شبانه روزی و روزانه معلولان

یارانه کامل به مراکز شبانه روزی و روزانه معلولان توسط بهزیستی استان پرداخت می شود.

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، بهزاد ستاری، مدیرکل بهزیستی استان اردبیل گفت: پرداخت یارانه به این افراد انجام یافته و تمامی افراد مراکز نگهداری واکسن آنفلوآنزا دریافت کرده‌اند تا مبتلا به این ویروس نشوند که در این زمینه نیز تمهیدات لازم به عمل آمده است.

او اظهار داشت: در حال حاضر ارائه خدمات به ۳۸ هزار معلول بهره‌مند از خدمات بهزیستی در استان ادامه دارد و در این زمینه به دلیل داشتن توانایی مقابله با کرونا اقدامات پیشگیرانه را مبنای کار قرار داده‌ایم.

مدیرکل بهزیستی استان اردبیل با اشاره به این که اجرای این طرح را با شعار ساخت جهانی بهتر پس از کرونا مورد توجه قرار داده‌ایم بیان کرد: در این زمینه اقداماتی، چون مشاوره، آزمایش‌های ژنتیکی و غربالگری در حال انجام است و تمام سعی و تلاش ما برنامه‌ریزی در این زمینه است.

ستاری ادامه داد: غربالگری شنوایی ۱۶ هزار کودک و غربالگری بینایی ۷۵ هزار کودک سال گذشته انجام یافته و ۴۲ مرکز نگهداری سالمندان و معلولان ذهنی و روانی در استان انجام یافته و ارائه خدمات نیز به ۹۷۰ نفر در مراکز شبانه‌روزی ارائه می‌شود.

او تصریح کرد: یکی از مشکلاتی که افراد زیرپوشش این سازمان با آن مواجه هستند عدم دارا بودن از مسکن مناسب است که به همین منظور تأمین نیازهای اولیه در این زمینه و مناسب‌سازی ادارات در اردبیل خوشبختانه بیش از میانگین کشوری در اردبیل است و امیدواریم برنامه‌ریزی‌های لازم در این زمینه با روند مناسبی در حال اجرا باشد.

کد خبر 27203

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 10 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد