شاهرود/دیدار معاون مدیرکل و رئیس اداره بهزیستی شهرستان شاهرود با فرماندهی انتظامی و رئیس پلیس راهور شهرستان

معاون مدیرکل و رئیس اداره بهزیستی شهرستان شاهرود به منظور قدردانی از مساعی پلیس شهرستان در همراهی بهزیستی فرمانده انتظامی و رئیس پلیس راهور شاهرود دیدار کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان سمنان؛ مسعود جهانسیر  در دیدار با سرهنگ کریمی فرمانده انتظامی و سرهنگ فرزانه رئیس پلیس راهور شهرستان شاهرود اظهار داشت: تعامل بهزیستی و نیروی انتظامی در کنترل و کاهش آسیبهای اجتماعی و در جهت تامین امنیت و آسایش جامعه ضروری است.
جهانسیر بیان کرد: بهزیستی در ساماندهی آسیب های اجتماعی از جمله اعتیاد، خودکشی، کودک آزاری، فرار از منزل و بسیاری دیگر از آسیب های اجتماعی نیازمند تعامل مناسب با نیروی انتظامی و دادگستری است و الحمدالله  این همکاری و همدلی در شهرستان شاهرود با اداره بهزیستی شهرستان شاهرود مایه مباهات است.
جهانسیر با اشاره به روز جهانی معلولین و قدردانی از پلیس راهور شهرستان در نصب تابلو و علائم مربوط به افراد تحت پوشش در معابر شهری ادامه داد:حرکت زیبا و شایسته پلیس راهور شهرستان در برآورده ساختن آرزوی "امیر" توانخواه ذهنی که اشتیاق پلیس شدن را داشت، جای بسی تقدیر و سپاسگزاری است.

امیرنوجوان دوست داشتنی شاهرودی که مبتلا به سندروم دان است و آرزوی پلیس شدن داشت، یک روز را بعنوان افسر گشت راهور شهرستان شاهرود مشغول به خدمت شد.
سرهنگ کریمی فرمانده انتظامی شهرستان با اشاره به هم سویی نیروی انتظامی و بهزیستی در حوزه مسائل اجتماعی افزود: این دو ارگان در کاهش و رفع آسیب های اجتماعی همگام هستند که پیشگیری از معضلات اجتماعی برعهده پلیس و مدیریت آن برعهده بهزیستی است.

در این دیدار مسعود جهانسیر معاون مدیر کل و رئیس اداره بهزیستی شهرستان شاهرود پیام کتبی قدردانی و تشکر آمیز  علیرضا ایزدپور مدیر کل بهزیستی استان سمنان را به آقایان سرهنگ کریمی فرمانده انتظامی و سرهنگ فرزانه رئیس پلیس راهور شهرستان شاهرود اهداء نمود.

کد خبر 27136

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 15 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد