۹۶ واحد مسکونی ویژه مددجویان و معلولان تحت پوشش بهزیستی سیستان و بلوچستان واگذار شد

همزمان با ایام گرامیداشت افراد دارای معلولیت ، ۹۶ واحد مسکونی ویژه مددجویان و معلولان تحت پوشش این اداره کل همزمان با سراسر کشور به بهره برداری رسید .

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی سیستان و بلوچستان ،همزمان با ایام گرامیداشت افراد دارای معلولیت ، ۹۶ واحد مسکونی ویژه مددجویان و معلولان تحت پوشش این اداره کل همزمان با سراسر کشور به بهره برداری رسید .
دکتر علی افشاری مقدم معاون هماهنگی موسسات غیر دولتی ، مشارکتهای مردمی و اشتغال بهزیستی سیستان و بلوچستان در حاشیه آئین واگذاری همزمان ۱۹۴۳ واحد مسکونی به افراد دارای معلولیت و مددجویان تحت پوشش سازمان بهزیستی اظهار داشت : سهم اداره کل بهزیستی استان از این تعداد ۹۶ واحد مسکونی بوده است که ۳۱ مورد آن مربوط به خانوار های دارای حداقل دو معلول به بالای شهری و روستایی می باشد که از طریق کمک های بلاعوض پرداختی بنیاد مستضعفان، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ، سازمان بهزیستی کشور و خیرین مسکن ساز با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و ششصد میلیون کمک بلاعوض واگذار شده است .
وی ادامه داد : ۶۵ واحد دیگر جهت سایر مددجویان روستایی از محل تسهیلات بنیاد مسکن و کمک های بلاعوض سازمان بهزیستی می باشد که در این راستا به ازای هر واحد تا سقف یکصد میلیون ریال کمک بلاعوض تعلق گرفته است .
معاون هماهنگی موسسات غیر دولتی ، مشارکتهای مردمی و اشتغال بهزیستی سیستان و بلوچستان خاطر نشان کرد : در حال حاضر در سطح استان ۲۵۳۲ مورد مسکن مددجویی در حال ساخت می باشد .

کد خبر 27039

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 15 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد