سرخس | کمک 250 میلیون تومانی خیرین به مددجویان بهزیستی سرخس

امام جمعه، فرماندار و جمعی از خیرین و مسؤولان اجرایی شهرستان سرخس، به مناسبت هفته‌ی گرامیداشت معلولین در بهزیستی این شهرستان گردآمدند.

بنا به گزارش روابط عمومی بهزیستی سرخس، امام جمعه سرخس در این دیدار، افراد دارای معلولیت را قوت قلب جامعه و نظام و انقلاب توصیف کرد و گفت: افراد دارای معلولیت در تمام صحنه‌های فرهنگی، ورزشی و اجتماعی حضور فعال دارند و با کسب مقامات بالا، تجلیل‌گر اقتدار کشورمان هستند.

حجه‌الاسلام بختیاری بر حمایت نهاد امامت جمعه از بهزیستی تأکید کرد و افزود: ما و همه‌ی مسؤولین محتارج به دعای افراد دارای معلولیت و کارکنان بهزیستی هستیم.

فرماندار سرخس هم در این گردهمایی که در محوطه‌ی باز بهزیستی برگزار شد گفت: امیدواریم در این شرایط کرونایی بتوانیم گذراندن این دوران سخت را برای مددجویان آسان‌تر کنیم.

محمد رضا رجبی مقدم اضافه کرد: با توجه به شعار این هفته که ساخت جهانی بهتر پس از کرونا برای افراد دارای معلولیست است ما هم آرزو داریم بتوانیم در راستای تکالیف معنوی خود به مددجویان خدمت کنیم و با رساندن حداقل‌های معیشتی به مددجویان، کمک کنیم این دوران دشوار بگذرد.

در حاشیه‌ی این مراسم دو دستگاه آبگرم‌کن دیواری و 15 دستگاه بخاری که از سوی خیرین اهدا شده بود و قیمت آنها 30 میلیون تومان برآورد می‌شود توسط مدیر عامل مؤسسه‌ی خیریه امام‌علی(ع) در اختیار بهزیستی قرار گرفت تا به مددجویان نیازمند داده شود.

همچنین 122 کاپشن زمستانی از محل طرح جود و بخشش رضوی به مدیریت آستان قدس رضوی و قرارگاه قرآن و عترت به دانش‌آموزان بهزیستی اهدا گردید.

گزارش روابط عمومی بهزیستی سرخس می‌افزاید: قیمت هر کدام از این کاپشن‌ها 2 میلیون ریال است و 70 درصد دانش‌آموزان تحت پوشش بهزیستی سرخس در مقطع ابتدایی را پوشش می‌دهد.

در پایان این مراسم ضمن اهدای لوازم التحریر و بسته‌های شوینده و بهداشتی به مددجویان، رئیس بهزیستی سرخس از امام جمعه، فرماندار، مسؤولان اجرایی شهرستان، خیریه‌ی امام علی، آستان قدس رضوی و قرارگاه قرآن و عترت، به خاطر کمک‌هایشان به مددجویان بهزیستی تشکر کرد.

کد خبر 26937

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 13 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد