پیام مدیر کل بهزیستی به مناسبت روز جهانی معلولین

زنجان | مدیر کل بهزیستی استان زنجان ضمن تبریک روز جهانی معلولین گفت : حمایت از معلولین نیازمند اقدامی جمعی و اجتماعی است.

در متن پیام چنین آمده است
روز جهانی معلولین روز همسویی دستگاه ها و عزم ملی در احیای حقوق افراد دارای معلولیت است روز آگاه سازی جامعه پیرامون مسائل افراد دارای معلولیت و مسئولیت اجتماعی آحاد جامعه  و فرصتی برای تغییر نگرش جامعه نسبت به افراد دارای معلولیت است .
 چنین روزی یاد آور مشکلات اشتغال افراد دارای معلولیت، فرصت ها و چالش های پیش رو  و تحکیم نظام خانواده.است .
 روز جهانی معلولین فرصتی است برای تقدیر از زنان و مردان آزاده ای که در راه بهتر ساختن زندگی دیگران و کاستن آسیب از اجتماع می کوشند، آنها که همواره در تلاشند تا باری از دوش خسته نیازمندان و معلولان بردارند  
اینجانب ضمن تکریم و ارج نهادن حقوق معلولین این روز را به همه افراد دارای معلولیت و خانواده های محترم و صبور آنان تبریک و تهنیت عرض نموده  واز زحمات بی شائبه  پدران و مادران فداکار ،خانواده های مهربان و حامی ،مسئولین و خیرین پشتیبان  معلولین و مددکاران  این عرصه قدردانی نموده و از خداوند منان سعادت و سربلندی آنان را  خواستارم.
 امیدوارم در  سایه تحقق خرد جمعی و همکاری بین بخشی  دستگاههای اجرایی استان، زمینه های لازم برای  تحقق هر چه بیشتر قانون حمایت از افراد دارای معلولیت و استفاده بهینه از خدمات و امکانات عمومی و فرصتهای شغلی برای جامعه معلولین استان فراهم گردد .
محمد محمدی
مدیر کل بهزیستی استان زنجان

کد خبر 26694

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد