ملارد|جمع آوری و سامان دهی معتادین متجاهر 

بر اثر پیگیری های صورت گرفته توسط اداره بهزیستی و فرماندهی انتظامی از ابتدای سال تاکنون بیش از ششصد نفر معتاد متجاهر از سطح شهرستان ملارد جمع آوری گردیده است.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، داود خادم ضمن تاکید بر اهمیت توجه و کنترل آسیب های اجتماعی در شرایط کنونی گفت: از ابتدای سال تاکنون بیش از ششصد معتاد متجاهر از سطح شهرستان  در قالب طرح جمع آوری شهرستانی معتادین متجاهر، جمع آوری و در سه مرکز تحت نظارت این اداره و مرکز طلوع سبز شهرستان قدس که امکانات، تجهیزات و پرسنل کافی جهت خدمات دهی در این شرایط را دارا میباشند ساماندهی شده اند.
 
 وی گفت: پس از جمع آوری در همان ساعات ابتدای ورود مددجویان به مرکز تست کرونا با همکاری شبکه بهداشت و درمان بر روی افراد انجام گردیده و در نهایت پس از انجام تست های اعتیاد و سایر امور بهداشتی مددجویان چهارده روز در قرنطینه نگهداری و در ادامه جهت طی دوره درمان سه ماه در مراکز مورد نظر بستری می شوند. 

 خادم در پایان افزود : اقدامات صورت گرفته در راستای مصوبات شورای تامین شهرستان بوده و هزینه های نگهداری معتادین متجاهر در مراکز تحت نظارت بهزیستی توسط شهرداری پرداخت می گردد.

کد خبر 26689

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 9 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد