آغاز واگذاری پرونده های مددجویی به مراکز مثبت زندگی در یزد

مدیرکل بهزیستی استان یزد از واگذاری پرونده های مددجویی به 43 مرکز مثبت زندگی و شروع به کار این مراکز تحت نظارت بهزیستی در استان یزد خبر داد.

علی محمد عطابخش گفت: در حال حاضر 177 کد کاربری در اختیار مدیران و کارشناسان مراکز مثبت زندگی به منظور دسترسی به پرونده های مددجویی، پایش و به روز رسانی اطلاعات گذاشته شده است.

وی افزود: مراکز مثبت زندگی 2تا 3 ماه فرصت دارند نسبت به تکمیل و به روزرسانی اطلاعات مددجویی به صورت الکترونیکی اقدام نمایند.

مدیرکل بهزیستی استان یزد هدف از ایجاد مراکز مثبت زندگی را افزایش آگاهی عموم افراد جامعه از وظایف، فعالیت‌ها و خدمات بهزیستی و تسهیل دسترسی جامعه هدف به خدمات سازمان دانست و گفت: ارائه خدمات در بستر فناوری اطلاعات در مراکز مثبت زندگی منجر به کاهش ترددهای غیرضروری افراد به مراکز و ادارات بهزیستی، گسترش خدمات بهزیستی و توزیع عادلانه خدمات به جامعه هدف می شود.

وی خاطر نشان کرد: مراکز مثبت زندگی براساس بند ۴ ماده ۲۶ قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت پس از کسب پروانه فعالیت از بهزیستی، در راستای ارائه گسترده تر و بهتر خدمات بهزیستی به صورت الکترونیک تاسیس  شده اند و۲۲وظیفه از وظایف بهزیستی در این مراکز به گروه هدف ارائه می گردد.

کد خبر 26677

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 3 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد