همدلی ها و همکاریها در ارائه بهتر خدمات به جامعه هدف

سرپرست بهزیستی شهرستان سمنان از عملکرد و اقدامات این اداره در شرایط کرونایی خبرداد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان سمنان مژگان دلشاد  سرپرست اداره بهزیستی شهرستان سمنان در گفتگو با روابط عمومی از عملکرد این اداره در شرایط کرونایی سخن گفت.
مژگان دلشاد گفت:اداره بهزیستی شهرستان سمنان در شرایط بحران کرونا و توجه به حفظ سلامتی کارکنان و جامعه هدف و در جهت ارائه بهتر خدمات اقدامات موثری برداشته است.
دلشاد بیان داشت: برگزاری نشستهای تخصصی با حضور کارشناسان متخصص، سرپرست مرکز آسیبهای اجتماعی و هم اندیشی با حضورکارشناسان بهداشت و سلامت رابط کمیته پیشگیری بیماریهای واگیر دار از اولین اقدامات این اداره که با هدف تدوین اجرایی و ساماندهی توانخواهان تحت مراقبت در مراکز شبانه روزی و اورژانس اجتماعی در شرایط مثبت شدن تست کرونا و ایجاد اعمال جدید شرایط کرونای بود.
سرپرست اداره بهزیستی شهرستان سمنان در ادامه از تعاملات برون سازمانی این اداره با فرمانداری، ستاد اقامه نماز جمعه، دفتر امور اجتماعی فرهنگی استانداری، قوه قضائیه سخن گفت و اظهار داشت:پیگیری و بررسی عملکرد مهدهای کودک با رعایت و اعمال شیوه نامه جدید ستاد مبارزه با ویروس کرونا ، بازدید مدیر کل دفتر امور اجتماعی فرهنگی استانداری از مرکز مداخله در بحران و بررسی شرایط مرکز از اقدامات این اداره می باشد.
مژگان دلشاد افزود: با توجه به تعاملات فعالیتهای گسترده بهزیستی و همکاری بین بهزیستی و قوه قضائیه در برخی خدمات در این راستا ریاست شعبه هشتم دادیاری واحد سرپرستی دادگستری به جهت بررسی نحوه اجرایی شیوه نامه در شرایط کرونا  از مراکز شبانه روزی کودکان شمیم بهشت، مقداد و مراکز معلولین گلهای بهشت تحت نظارت بهزیستی  بازدید داشتند.
دلشاد همچنین از پیگیری ساماندهی سهام عدالت مددجویان تحت حمایت بهزیستی با مشارکت در جلسه با حضور کارشناسان ستادی و کارشناسان اداره اقتصاد و دارایی را از دیگر اقدامات بهزیستی شهرستان سمنان دانست.

سرپرست اداره بهزیستی شهرستان سمنان  در پایان اظهار داشت: توجه به سلامت جسمی و روانی کارکنان  جامعه هدف در شرایط بحران کرونا از مهم ترین اقدامات است و جهت پیشگیری از گسترش ویروس کرونا ضدعفونی نمودن کل ساختمان اداره و مراکز دولتی و شبانه روزی تحت نظارت از برنامه های مستمر این اداره می باشد.
خطر ۱۲۳ اورژانس اجتماعی اداره بهزیستی شهرستان سمنان با حضور کارشناسان متخصص شبانه روز آماده ارائه خدمات مشاوره ای به عموم و جامعه هدف می باشد.

کد خبر 26490

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 8 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد