سرخس | حضور جهادی بهزیستی سرخس در هفته بسیج

رئیس بهزیستی سرخس در هفته بسیج، به جهت محدودیت‌های مراجعات حضوری مددجویان در ایام کرونا، شخصا در روستاهای شهرستان حضور یافت و اقلام مورد نیاز مددجویان را در منزل آنها تحویل داد.

عباسی- سرخس- به گزارش روابط عمومی بهزیستی سرخس، توزیع ماسک رایگان، بخاری، گوشت قرمز، البسه گرم و کفش و ارائه مشاوره و خدمات ویژه گشت سیار اورژانس اجتماعی از جمله فعالیتهای این هفته بود.

این گزارش حاکی است رئیس بهزیستی سرخس در چند روستای صعب العبور(معدن، دربند، باغک) حضور یافت و ضمن اهدای اقلام یاد شده با اعضای خانواده های مددجویان گفتگو و از آنان دلجویی کرد.
حسن سلیمی در این بازدید گفت: دیدار با شما عزیزان (مددجویان)وظیفه ماست و این کوچکترین کاری است که ما می‌توانیم انجام دهیم

شایان ذکر است در این بازدیدها علاوه بر اهدای 200 عدد ماسک رایگان، سه دستگاه بخاری نفتی، ۳۰ کیلوگرم گوشت قرمز،۱۰جفت کفش و البسه گرم به مددجویان اهدا گردید.

رئیس بهزیستی سرخس در پایان این بازدیدها گفت: باتوجه به محدودیت‌های ستاد کرونا و عدم حضور مستقیم ارباب رجوع و مددجویان در بهزیستی، تصمیم گرفتیم با حضور جهادی پرسنل و رعایت پروتکل های بهداشتی به صورت اولویت بندی به مددجویان سرکشی انجام داده و مشکل مددجویان را بررسی و ارایه خدمت داشته باشیم.

سلیمی از دکتر قاضی زاده، نماینده سرخس در مجلس، مدیرعامل و هیأت مدیره ی پالایشگاه شهید هاشمی‌نژاد، امام جمعه‌ و فرماندار سرخس و خیریه‌ی انصارالحچه مشهد که این کمک‌ها و امکانات را در اختیار بهزیستی سرخس قرار داده‌اند تشکر کرد.

وی با اظهار امیدواری از اینکه این کمک‌ها افزایش یابد گفت: امیدواریم بتوانیم بیش از این به دیدن مددجویان برویم و هدایایی تقدیم آنها نماییم.

کد خبر 26489

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 12 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد