در رسانه| برگزاری دومین جلسه ستاد عالی هماهنگی و پیگیری مناسب سازی آذربایجان شرقی

دومین نشست ستاد عالی هماهنگی و پیگیری مناسب سازی آذربایجان شرقی در سالن جمهوری استانداری برگزار شد.

همشهری| دکتر فرگل صحاف در این جلسه که با حضور اعضای ستاد و ارگانهای مربوطه در محل استانداری آذربایجان شرقی برگزار شد ؛ ضمن خاطر نشان کردن لزوم مناسب سازی کلیه فضاها جهت برابری دسترسی کلیه اقشار جامعه به امکانات ابراز داشت : مناسب سازی مبلمان شهری و اماکن عمومی متناسب با حضور سالمندان و معلولان در جامعه، بیش از پیش نیازمند توجه به طراحی های اصولی و رعایت جدی و همه جانبه حقوق شهروندی است.

وی ادامه داد: با عنایت به ۵ ساله بودن مجوز مراکز درمانی و همکاری مطلوب علوم پزشکی استان امیدواریم حداکثر تا ۵ سال آتی در کلیه مراکز درمانی تحت پوشش معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی ضوابط مناسب سازی به صورت کامل اجرا شود.

 وی ضمن قدردانی از همکاری کلیه 
 دستگاه‌های فعال در این زمینه از تفاهم صورت گرفته فی ما بین اداره کل بهزیستی استان و اداره کل صدا و سیمای مرکز آذربایجان شرقی جهت افزایش همکاری ها در راستای آگاه سازی عموم جامعه در زمینه های مختلف، خبر داد.
 افزایش ۷۱/۷ درصدی امتیازات دستگاه ها در بخش مناسب سازی جشنواره شهید رجایی سال ۱۳۹۸ نسبت به سال گذشته ، ارسال کتابچه ضوابط مناسب سازی به کلیه دستگاه‌های اجرایی و دبیرخانه های شهرستانی و ارائه مشاوره های لازم به کلیه کارشناسان متقاضی توسط دبیرخانه ستاد مناسب سازی استان از نکات مهمی بود که صحاف به آنها اشاره کرد.

شایان ذکر است از سال ۱۳۹۷ سی امتیاز ارزیابی کلیه دستگاهها در جشنواره شهید رجایی به امر مناسب سازی تخصیص یافته و هر ساله دستگاهها بر اساس عملکرد خود در این بخش توسط دبیرخانه ستاد مناسب سازی استان مورد ارزیابی قرار می گیرند.

کد خبر 26478

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 16 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد