در رسانه| تجلیل از دستگاههای برتر در زمینه مناسب سازی فضای اداری

به ابتکار اداره کل بهزیستی آذربایجان شرقی و برای نخستین بار در کشور از دستگاه های برتر در زمینه مناسب سازی فضای اداری تجلیل شد.

به گزارش همشهری ،دکتر فرگل صحاف در این آیین با اشاره به رشد چشمگیر عملکرد دستگاه ها در زمینه مناسب سازی در ارزیابی جشنواره شهید رجایی سال ۹۸ نسبت به سال ۹۷ از رشد ۷۱/۷ درصدی امتیاز ارزیابی در این بخش خبر داد و هماهنگی دستگاه ها را از عوامل مهم در دسترسی برابر برای همه افراد جامعه دانست.
صحاف از توجه و احساس مسئولیت رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان و معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری و دیگر سازمان های فعال در امر بهبود وضعیت مناسب سازی اداری و محیط شهری قدردانی کرد.
مسئول دبیرخانه ستاد مناسب سازی استان  خاطر نشان کرد: ایمن سازی و مناسب‌سازی محیط و اماکن، در صورتی که مدنظر سیاستگذاران و مسئولان اجرایی نهادهای مختلف قرار گیرد، بسیاری از مشکلات شهروندان معلول و سالمند در سطح شهرها را رفع می‌کند و زمینه حضور فعال و مشارکت موثر اجتماعی معلولان و  سالمندان در جامعه را فراهم آورد. 

 همچنین در این نشست، انیمیشن حرفه ای با عنوان " شهری بسازیم برای همه " کاری از روابط عمومی بهزیستی آذربایجان شرقی، به نمایش درآمد که مورد توجه اعضای ستاد  قرار گرفت.

در ادامه این آیین، از اداره کل راه آهن آذربایجان، اداره کل بیمه سلامت استان، شرکت توزیع برق تبریز و آب منطقه ای استان به عنوان دستگاه های برتر در امر مناسب سازی محیط اداری، با اهدای لوح سپاس به امضای رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار و مدیرکل بهزیستی استان، تجلیل شد.

کد خبر 26477

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد