تقویت تعامل با صدا وسیما برای اطلاع رسانی بهتر خدمات به جامعه هدف

افزایش همکاری های بین سازمان بهزیستی و صدا وسیما می تواند زمینه ارتقای کیفیت و اطلاع رسانی خدمات بهزیستی را فراهم کند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان نرگس عسگری، مدیرکل بهزیستی استان، در دیدار با مدیرکل صدا وسیمای مرکز چهارمحال و بختیاری  از تقویت همکاری های با صداوسیما خبر داد و گفت: افزایش همکاری های بین سازمان بهزیستی و صدا وسیما می تواند زمینه ارتقای کیفیت و اطلاع رسانی خدمات بهزیستی را فراهم کند.

عسگری افزود: تولید برنامه های اثر گذار در حوزه اجتماعی،  بهزیستی را در تامین سلامت جامعه در حوزه جسم و روان کمک خواهد کرد و تعاملات بیشتر در حوزه اطلاع رسانی و آگاهی بخشی منجر به جلوگیری از بروز اسیب های اجتماعی و پیشگیری از بسیاری معضلات خواهد شد.
مدیرکل بهزیستی استان ضمن اعلام آمادگی بهزیستی برای افزایش تعامل با صدا و سیما، گفت: تعامل این دو دستگاه باید در راستای ارتقاء سطح آگاهی جامعه و زمینه ساز افزایش کیفی خدمات باشد .

مدیرکل صدا وسیمای مرکز استان نیز ضمن تقدیر از تعاملات بسیار خوب بین دو دستگاه گفت: رسانه ها با ضریب نفوذ و تاثیر پذیری خوبی که دارند، می توانند به اطلاع رسانی فعالیت ها، انعکاس مشکلات و افزایش خدمات رسانی کمک کنند.

افشاری نیا با تاکید بر اینکه گستردگی فعالیتهای سازمان بهزیستی می طلبد از کلیه ظرفیت های موجود برای ارتقای خدمات رسانی و آگاهسازی استفاده نمود، خاطر نشان کرد: صدا وسیمای مرکز استان با استقبال از محتواهای ارائه شده توسط بهزیستی آمادگی تهیه و تولید مستندهای با موضوع توانمندی های معلولین را دارد.

در این دیدار تفاهم نامه همکاری دوجانبه بهزیستی و سازمان صدا وسیمای مرکز استان مبادله شد.

کد خبر 26441

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 11 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد