مرگ و میر مراکز سالمندان در دوران کرونا حتی از زمان‌های عادی هم کمتر بوده است

در پنجمین روز از هفته بسیج، برنامه سخنرانی در خصوص توطئه‌های دشمن علیه انقلاب اسلامی در بهزیستی خراسان رضوی برگزار گردید.

در پنجمین روز از هفته بسیج، که روز “بسیج، ولایی، انقلابی و تمدن‌ساز” نامگذاری شده، مراسمی به صورت مجازی با سخنرانی یکی از سرداران پیشکسوت در خصوص بررسی اوضاع منطقه و توطئه‌های دشمنان علیه انقلاب اسلامی در بهزیستی خراسان رضوی برگزار گردید.

در این برنامه که به همت شورای پایگاه بسیج بهزیستی خراسان رضوی برگزار شد سرهنگ پاسدار امینی، برای فرماندهان پایگاه‌های بسیج بهزیستی شهرستان‌های استان سخنرانی ویدیویی داشت.

در ابتدای این برنامه، معاون پشتیبانی و منابع انسانی بهزیستی خراسان رضوی ضمن تبریک ایام هفته و ولادت امام حسن عسکری(ع) گفت: برنامه‌های این هفته عمدتا مجازی بوده و در صورت برگزاری جلسات، پروتکل‌های ستاد ملی کرونا و دستورالعمل‌های سازمان بهزیستی به طور کامل رعایت شده است.

محسن توحیدی مقدم افزود: ما در بهزیستی با کمک همکاران‌مان در شورای پایگاه بسیج، تلاش کرده‌ایم تا از مسائل سطحی و ظاهری بگذریم و تفکر و فرهنگ بسیجی را در محیط اداری ترویج نماییم.

وی با بیان اینکه تمام جامعه‌ی هدف بهزیستی، جزو اقشار آسیب‌پذیر جامعه هستند گفت: اگر تفکر ما بسیجی نباشد توان خدمت به این اقشار را نداریم.

وی با اشاره به وجود مراکز شبانه‌روزی بهزیستی گفت: همین تفکر و فرهنگ بسیجی است که باعث شده است در دوران کرونا، میزان فوتی‌ها در مراکز سالمندان ما حتی از زمان‌های غیر کرونایی هم کمتر باشد که مایه‌ی غرور و افتخار همکاران ما در بخش غیر دولتی است که به صورت بسیجی تلاش می‌کنند.

قسمت بعدی برنامه، سخنرانی سرهنگ امینی بود که در خصوص توطئه‌های دشمنان انقلاب و نقش بسیج در حقظ دستاوردهای انقلاب برای حاضران سخن گفت.

وی مؤلفه‌های بسیج را راهبردی دائمی برای تمام دوران‌های انقلاب، بسیج به عنوان یک مکتب دارای اندیشه و فکر، جامعیت بسیج، جهانی بودن بسیج، مردمی بودن بسیج و داشتن آمادگی همه جانبه برای حفظ دستاوردهای انقلاب توصیف کرد.

وی در پایان تأکید کرد: دشمن امروز از براندازی نظام ما قطع امید کرده و در نظر دارد که با فشارهای هوشمندانه، نقشه‌های خود را عملی سازد.

کد خبر 26396

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 8 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد