کبودراهنگ| تقویت تعاملات بین بخشی به منظور استفاده از ظرفیت های مشترک

نشست مشترک روسای اداره بهزیستی، ورزش وجوانان وکتابخانه شهرستان کبودراهنگ در راستای ارتباط دوسویه وبهره گیری از پتانسیل ، ظرفیتهای فکری ، زیرساختها ، امکانات راهبردی در مدیریت ورزشی  و کتابخانه در دفتر مدیریت بهزیستی با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی شهرستان کبودراهنگ رضا جعفری نیکو رئیس بهزیستی شهرستان کبودرآهنگ در نشست مشترک با روسای ادارات ورزش و جوانان و کتابخانه های عمومی شهرستان گفت: بهزیستی به عنوان متولی شناسایی و ساماندهی افراد درمعرض آسیب تلاش می کند که از همکاری و تعامل سازنده با دستگاهها و سازمانهای مرتبط، برای بهبود وضعیت اجتماعی آنان اقدامات سازنده ای انجام دهد.

جعفری نیکو گفت:  با توجه به نقش مهم ورزش در سازندگی جسمی و روحی افراد، ایجاد اعتماد به نفس و شور و نشاط در بین اقشار جامعه ضرورت تعامل بیش از پیش هیات های ورزشی همکانی و اداره بهزیستیرا دوچندان می کند. 
درادامه قرگوزلو رئیس اداره ورزش وجوانان شهرستان  هم با اشاره به اهمیت بحث ورزش در بین افراد جامعه هدف بهزیستی، آمادگی خود را جهت همکاری با این اداره  در راستای کاهش آسیب های اجتماعی را اعلام کرد.
 رئیس کتابخانه های عمومی شهرستان نیز از ظرفیت این اداره جهت برگزاری کلاس های آموزشی و عضویت کارکنان و مددجویان بهزیستی را مطرح و افزود: برای پیشبرد اهداف بهزیستی از هیچ کوششی دریغ نخواهیم کرد.
در پایان مقرر گردید تفاهم نامه همکاری فی مابین بهزیستی، اداره ورزش وجوانان وکتابخانه جهت تحقق اهداف منعقد شود.

کد خبر 26379

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد