مشارکت سه میلیارد تومانی مردم خراسان رضوی در پویش همدلی مؤمنانه

معاون پشتیبانی و منابع انسانی بهزیستی خراسان رضوی به اتفاق فرمانده‌ی پایگاه بسیج این نهاد، در برنامه‌ی ویدیوکنفرانس گردهمایی فرماندهان پایگاه‌های بسیج بهزیستی‌ استان‌های کشور، فعالیت‌های این نهاد را تشریح کردند.

محسن توحیدی مقدم در این برنامه که در سومین روز هفته بسیج با عنوان «همدلی مؤمنانه» برگزار گردید گفت: از ابتدای کرونا تا کنون نزدیک به سه میلیارد تومان مشارکت‌های مردمی داشته‌ایم که در قالب‌های کمک نقدی، 80 هزار بسته‌ی معیشتی، 13 هزار بسته مواد ضد عفونی و ماسک، غذای گرم، لوازم التحریر، تبلت و گوشی همراه در بین اقشار مختلف جامعه‌ی هدف توزیع شده است.

وی همچنین فضاسازی محیط اداری در تمام ادارات بهزیستی شهرستان‌های استان در هفته‌ی بسیج، برگزاری آیین تجلیل از فرزندان شاهد که در بهزیستی شاغل هستند، برگزاری جلسه‌ی «بصیرت افزایی» با حضور یکی از استادان سیاست بین‌الملل، برگزاری مسابقات ورزشی به صورت مجازی برای فرزندان کارکنان و نیز مسابقه فرهنگی پادکست از خاطرات یک شهید را از جمله برنامه‌های اجرایی در این هفته برشمرد.

توحیدی مقدم همچنین از اجرای یک طرح ابتکاری در مناسب‌سازی مسکن مددجویی با همکاری بسیج سازندگی استان یاد کرد و گفت: این طرح با همکاری بسیج و بهزیستی به اجرا درآمده و به رایزنی برای عقد تفاهم‌نامه‌ای در همین زمینه بین دو نهاد انجامیده است.

وی اضافه کرد: این تفاهم‌نامه برای اجرایی کردن این طرح در سطح گسترده‌تر می‌باشد که بر اساس آن بهزیستی، بخشی از هزینه‌های مناسب‌سازی را در قالب کمک‌ بلاعوض اهدا می‌کند و مابقی هزینه‌ها مثل تأمین نیروی انسانی و ساخت و بهسازی را بسیج سازندگی در قالب اردوهای جهادی تأمین می‌کند.

توحیدی مقدم ضمن تقدیر از فرمانده پایگاه بسیج بهزیستی خراسان رضوی گفت: پایگاه بسیج بهزیستی خراسان رضوی، نقش بسیار مهمی در پیشبرد اهداف سازمانی و ترویج فرهنگ بسیجی در بین کارکنان دارد که واقعا مایه‌ی افتخار ما می‌باشد و ما از خانم خداپرست و همکاری اعضای شورای پایگاه که در این زمینه از هیچ کوششی فروگذار نمی‌کنند کمال تشکر را داریم.

کد خبر 26374

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 5 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد