دامغان |  ۱۹۱ نفر به صورت شبانه روزی از خدمات نگهداری و مراقبتی بهزیستی شهرستان بهره مند می شوند

زحمتکش گفت : از ابتدای شیوع ویروس کرونا تا به امروز بیش از ۸۰ دستور العمل اجرای بمنظور هرچه بهتر پروتکل های بهداشتی و جلو گیری از شیوع ویروس کرونا به شهرستان ابلاغ شده است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان سمنان محمود زحمتکش رئیس اداره بهزیستی شهرستان دامغان گزارشی از فعالیت های انجام شده از ابتدای شیوع ویروس کرونا را در شهرستان تشریح کرد.

محمود زحمتکش رئیس اداره بهزیستی شهرستان دامغان در ابتدا با بیان این مطلب که بهزیستی شهرستان با تحت نظارت داشتن هشت مرکز شبانه روزی به ۱۹۱ نفر به صورت شبانه روزی ارائه خدمات نگهداری، مراقبتی می نماید اظهار داشت : از ابتدای شیوع ویروس کرونا تا به امروز بیش از ۸۰ دستور العمل اجرای پروتکل هایربهداشتی به این اداره توسط اداره کل بهزیستی استان، مرکز بهداشت و فرمانداری ارسال و به منظور اجرای هرچه بهتر پروتکل های بهداشتی و جلو گیری از شیوع ویروس بازدیدهای مستمر از مراکز روزانه و شبانه روزی صورت گرفت است.
وی اجرای طرح غربالگری سلامت پرسنل، کارکنان مراکز، فرزندان شبانه روزی، سالمندان، بیماران روانی مزمن، درج و انتشار مستمر پیامهای بهداشتی، پمفلت های پیشگیرانه در تابلو اعلانات و دیگر مراکز، ضد عفونی محیط اداره و کلیه مراکز به صورت مستمر، تهیه و توزیع ماسک، مواد ضد عفونی دست و سطوح در بین پرسنل و مراکز، تعطیلی مهد های کودک شهری و روستایی، مراکز روزانه توانبخشی، اطلاع رسانی از طریق تلفن و پیامک به توانخواهان جهت انجام خدمات از طریق تماس تلفنی و به حداقل مراجعات حضوری، دور کاری پرسنل به صورت شیفتی، نصب بنر در ورودی اداره حاوی پیام های بهداشتی، بازدید مستمر رئیس و کارشناسان از مراکز تحت نظارت  را از جمله اقدامتی دانستند که به منظور جلو گیری از ویروس کرونا در شهرستان اجرایی شده است.


رئیس اداره بهزیستی دامغان گفت از ابتدای شیوع ویروس کرونا و پیرو فرمایشات مقام معظم رهبری با همکاری موسسات و خیرین اقدام به جمع آوری کمک های نقدی و غیر نقدی به منظور شرکت در رزمایش مواسات و کمک های مومنانه گردیده است.
زحمتکش گفت بهزیستی با تهیه ۲۹۰۰ بسته مواد غذایی در رزمایش مواسات و کمک مومنانه شرکت و این اقلام بین توانخواهان تحت پوشش توزیع گردیده است.

کد خبر 26358

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 9 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد