شهرقدس| دیده بان، پیگیر مشکلات و مطالبات جامعه هدف بهزیستی

سامانه ملی دیده بان آماده پاسخگویی به مسائل، مشکلات و مطالبات مددجویان سازمان بهزیستی است.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، لا توجه با ابلاغ ستاد ملی مبارزه با کرونا و محدودیت مراجعه کنندگان به عبور مرور رئیس اداره بهزیستی شهرستان قدس از مددجویان این شهرستان جهت انجام کارهای خود از جمله پیشنهادات و مطالبات خود استفاده از سامانه دیده بان را توصیه کرد.
پروین یاری زاده در ادامه افزود: هدف از راه اندازی سامانه دیده بان این است که مسئولین  دردسترس مددجویان می باشد و اگر مشکلی یا اختلالی در عملکرد وخدمت‌رسانی سازمان بهزیستی در بخش دولتی و غیردولتی ایجاد شد جامعه هدف بهزیستی بتوانند با شماره تلفن ۱۴۸۲ به صورت رایگان بدون نیاز به گرفتن کد ازسراسر کشور از طریق  تلفنی مشکلات خود را مرتفع نمایند.

فروغ عبدی مسئول بازرسی و شکایات بهزیستی شهرستان  قدس نیز در ادامه افزود: در راستای تکریم ارباب رجوع ضمن ملاقات حضوری ریاست شهرستان در روزهای سه شنبه و پذیرش روزانه ایشان از طریق سامانه ملی دیده بان پاسخگوی درخواستها و شکایات جامعه هدف بهزیستی می باشد و مردم می توانند با شماره گیری 1482 با مسئولین بهزیستی ارتباط برقرار نمایند.

کد خبر 26325

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =

دسترسی سریع به سامانه های الکترونیک