مشارکت جمعی مردم نیک اندیش کاشان  با خرید ۲۵۰۰ قطعه از پازل همدلی

به گزارش روابط عمومی اداره بهزیستی شهرستان کاشان، مردم و خیرین نیک اندیش کاشان و نهادهای خیر در پویش پازل همدلی شرکت کردند.

ام البنین متقی نژاد رییس اداره بهزیستی کاشان گفت: تا کنون عموم مردم و خیرین نیک اندیش کاشان و نهادهای خیر در پویش پازل همدلی شرکت نموده و با خرید ۲۵۰۰ قطعه از این پازل، که ۲۰۰۰ قطعه از این قطعات توسط اقشار مختلف و ۵۰۰ قطعه منحصرا توسط شرکت فولاد امیرکبیر، تامین شده؛ در این امر خیر شرکت نموده اند.
وی گفت: به دنبال فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر انجام مواسات و تعاون و احسان برای مردمی که در اثر کرونا دچار مشکل شده اند، پویش بزرگ ایران همدل و به تبع آن پویش پازل همدلی در سطح کشور با همکاری دستگاه ها و نهادهای مختلف بویژه بهزیستی شکل گرفت. 
معاون مدیر کل و رئیس اداره بهزیستی شهرستان کاشان در ادامه ضمن تقدیر و تشکر از آحاد مردم بویژه مدیران شرکت فولاد امیرکبیر عنوان کرد: در تامین قطعات پازل همدلی در کاشان، مردم نیک اندیش شهرستان کاشان و بخصوص مجموعه مدیران و پرسنل زحمتکش شرکت فولاد امیرکبیر که همواره یاریگر بهزیستی کاشان بوده اند، نقش بسزایی داشته اند.  
متقی نژاد از خانواده ها درخواست کرد هر چه سریع تر قطعات باقی مانده را خریداری کنند همچنین به گفته وی ارزش ریالی هر قطعه یکصد هزار ریال است و هر نفر می تواند از مبلغ یکصد هزار ریال به بالا در این طرح نیکوکارانه مشارکت داشته باشند.


 

کد خبر 26254

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 6 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد