فریدن| قطعه قطعه جمع گردد همدلی معنا شود

رئیس اداره بهزیستی شهرستان فریدن از مشارکت مردم شهرستان در پویش سراسری ایران همدل و طرح پازل همدلی خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره بهزیستی شهرستان فریدن؛ فرزانه یسلیانی ضمن قدردانی از مشارکت مهرورزان گفت: پویش سراسری ایران همدل از عید سعید غدیر خم آغاز و تا پایان ماه صفر ادامه داشت که با محوریت جمع آوری مشارکتهای مردمی در تهیه بسته های معیشتی، بهداشتی و لوازم التحریر اجرا شد.
وی افزود: با لطف پروردگار متعال و نیت خیرخواهانه و دستان پرسخاوت خیرین ۲۰۰ بسته حمایتی شامل اقلام خوراکی و گوشت گرم، ۲۰۰ پک بهداشتی به ارزش ۲۶.۵۰۰.۰۰۰ ریال و ۱۷۰ کوله و بسته لوازم التحریر به ارزش ۲۳۸.۰۰۰.۰۰۰ ریال جمع آوری و بین مددجویان تحت پوشش توزیع گردید.
وی در ادامه اظهارنمود: پویش پازل همدلی بزرگترین پازل دنیاست که به شکل نقشه ایران با ابعاد ۲۰*۳۰متر مربع و ۶۰۰ هزار قطعه طراحی شده  که با هدف حمایت از دانش آموزان نیازمند با شعار" قطعه قطعه جمع گردد همدلی معنا شود " در سراسر ایران در حال اجرا میباشد. سهمیه بهزیستی شهرستان در این طرح ۲۹۰ قطعه بود که توسط مردم نیک اندیش و خیرخواه شهرستان تکمیل شد. 
یسلیانی در پایان با اشاره به وضعیت کنونی و وجود مشکلات و مسایل معیشتی مردم در سطح جامعه و شیوع ویروس کرونا گفت: اداره بهزیستی فریدن آماده دریافت کمکهای نقدی و غیر نقدی خیرین میباشد و دستان مهربان و پرسخاوت  مهرورزان را به گرمی میفشارد.
 

کد خبر 26248

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد