استفاده از ظرفیت فضای مجازی و الگوسازی برای اجرای برنامه های ترویج و توسعه فرهنگ اقامه نماز

در شرایط کنونی و با توجه به تاکید بر اجتناب از برگزاری تجمع ها باید برای ترویج و توسعه فرهنگ نماز، از امکانات فضای مجازی بهره برد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان چهارمحال و بختیاری، دکتر نرگس عسگری، در جلسه شورای فرهنگی بهزیستی استان با تاکید بر بهره گیری از ظرفیت های حداکثری، منابع و امکانات موجود گفت: برای تأمین نیاز مخاطبان دستگاه باید  فعالیت های ابتکاری و خلاقانه را برنامه ریزی کرد.

عسگری با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری به اجلاسیه های سراسری اقامه نماز در خصوص توسعه و ترویج نماز افزود: تفاهم نامه توسعه همکاری های فی مابین بهزیستی و ستاد اقامه نماز استان با تاکید بر بومی سازی برنامه ها در سطح استان اجرا می شود و برای اجرایی نمودن تفاهم نامه با در نظر گرفتن شرایط موجود ارائه راهکار به سمت و سویی باشد که اصل قضیه از بین نرفته و منتظر اتمام دوران کرونا نباشیم.

علی یار خدادادی، مسئول نظارت و ارزیابی ستاد اقامه نماز استان نیز با اشاره به آسیب های اجتماعی بی توجهی به نماز گفت: در راستای برنامه ریزی امور نماز در دستگاه ها، فرایند آسیب شناسی توافقنامه ها، در دستور کار قرار گرفته است و با توجه به شرایط استانها طرح بومی سازی و استانی نمودن توافق نامه ها مشخص می گردد.

خدادادی با اشاره به اجر کار در سازمان بهزیستی خاطر نشان کرد: احادیث فراوانی از ائمه اطهار در فضیلت کمک به نیازمندان بیان شده است که با این توصیف کار فرهنگی در سازمان هایی مثل بهزیستی اجر دوچندان خواهد داشت.

کد خبر 26204

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد