پیام دکتر حیدری به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج

بسیج، یادآور خاطره عزیزترین نهاد و بزرگترین مردان تاریخ ما است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان البرز، مدیرکل بهزیستی استان به مناسبت آغاز هفته بسیج پیامی بدین مضمون صادر کرد:

بسیج، یادآور خاطره عزیزترین نهاد و بزرگترین مردان تاریخ ما است. نهادی که به تعبیر امام راحل، تشکیل آن یقینا از برکات و الطاف جلیه خداوند تعالی بود و شجره طیبه و درخت تناور و پرثمری است که شکوفه های آن بوی بهار وصل و طراوت یقین و حدیث عشق می دهد.

اگرچه دفاع مقدس، برگ زرینی از تاریخ پر افتخار ملت ایران است که توسط مردمی ترین نیروهای مدافع انقلاب اسلامی ورق خورده است، اما امروزه سیره و روش آن نیروهای عظیم، تبدیل به یک تفکر شده است یعنی «تفکر بسیجی» و هدف بالاتر و والاتر این است که این تفکر همواره در تار و پود جامعه ساری و جاری باشد.

بسیج یک منظومه فکری است که درهمه عرصه های سیاسی، نظامی، اقتصادی، علمی وفرهنگی، نیل به اهداف بلند قله های رفیع عزت و افتخار را هموار می سازد و با تفکر بسیجی، جامعه از بن بست رها شده و به سمت تعالی رشد می نماید و هرچه این تفکر بسیجی بیشتر جلوه گر شود، مشارکت مردم در عرصه های مختلف نمایان تر می شود.

حماسه آفرینی‌ها و فداکاری‌های بسیج، تنها محدود به دوران دفاع مقدس نبوده و حضور این نهاد ارزشمند مردمی در تمام دوران حیات پربرکت انقلاب اسلامی مشهود است. بسیج در تمامی افتخارات نظام جمهوری اسلامی سهیم بوده و بسیجیان در تمامی عرصه‌های علمی و فکری و دفاع از ارزش‌های والای انقلاب، همواره الگو و پیشگام بوده اند.

 اینجانب ضمن بزرگداشت یاد و خاطره تمامی شهدای بسیجی هفته ی بسیج را به همه بسیجیان غیور، بصیر، ایثارگر و همچنین به تمامی کارمندان بسیجی سازمان بهزیستی سراسر کشور علی الخصوص همکاران بهزیستی استان البرز تبریک عرض نموده و آرزو دارم در سایه عنایات امام عصر (عج) و تدابیر هوشمندانه رهبر معظم انقلاب دامت برکاته، شاهد فراگیری بیش از پیش پیام الهی و تفکر بسیجی در کشور باشیم.

کد خبر 26167

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 8 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد