فردیس | بازدید معاون توانبخشی بهزیستی استان از مراکز نگهداری

«عبدالله فلاح نژاد » معاون توانبخشی بهزیستی استان البرز در راستای نظارت بر خدمات دهی بهتر مراکز نگهداری به مددجویان، حفظ اصول و رعایت دستور العمل های بهداشتی و ایمنی فضا از تعدادی از مراکز تحت نظارت بهزیستی شهرستان فردیس دیدن و با مسئولین این مراکز گفتگو کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان البرز :در این بازدید که «احمد محمد زاده » رئیس بهزیستی شهرستان فردیس و جمعی از کارشناسان ،«عبدالله فلاح نژاد » را همراهی می کردند از بخش های مختلف مراکزشبانه روزی شریف و  مهستان(مراکز توانبخشی و نگهداری سالمندان )،مهر البرز(مرکز توانبخشی و نگهداری بیماران روانی) دیدن وضمن مرور اقدامات و فعالیت های انجام شده به بررسی روند فعالیت ها و اقدامات پیشگیرانه پرداختند .


معاون توانبخشی بهزیستی البرز  ضمن تقدیر از زحمات پرسنل مراکز تحت نظارت این اداره در کنترل بیماری کووید ۱۹ گفت: حفظ سلامت افراد مقیم مراکز در برابر بیماری کرونا ، رعایت پروتکل های بهداشتی، ارائه خدمات رسانی مناسب به افراد مقیم می بایست در دستور کار مراکز قرار گیرد.
محمد زاده خاطر نشان کرد: با تدوین راهکارها و دستورالعمل های متناسب با حوزه های کاری متنوع و رصد و نظارت ضوابط اجرایی این دستورالعمل ها شرایط حاکم بر مراکز تحت نظارت تاکنون مطلوب ارزیابی و با مشکل حادی مواجه نشده ایم .
وی  ضمن تأکید بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی در مراکز نگهداری افزود: همچنین از زمان شروع ویروس کرونا حوزه توانبخشی در چند نوبت بازدیدهایی را به صورت حضوری و آنلاین از مراکز انجام شده است و این روند ادامه خواهد داشت.

کد خبر 26158

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 4 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد