مرحله نخست  آموزش ویژه موسسان و صاحبان حقیقی وحقوقی،مسئولان فنی،مددکاران و کارشناسان این مراکز انجام شد

دکتر فرزاد گوهردهی مدیرکل بهزیستی مازندران با اشاره به اهمیت تبادل درست و سریع اطلاعات به ویژه در شرایط خاص کرونایی اظهار داشت: اداره فناوری اطلاعات و ارتباطات و تحول اداری بهزیستی استان در راستای ارتقاء دانش و اطلاعات مرتبط با نحوه فعالیت این مراکز برنامه‌های آموزشی متنوعی را در دستور کار قرار داده است.


دکتر فرزاد گوهردهی  مدیرکل بهزیستی مازندران با اشاره به اهمیت تبادل درست و سریع اطلاعات به ویژه در شرایط خاص کرونایی اظهار داشت: اداره فناوری اطلاعات و ارتباطات و تحول اداری بهزیستی استان در راستای ارتقاء دانش و اطلاعات مرتبط با نحوه  فعالیت این مراکز برنامه‌های آموزشی متنوعی را در دستور کار قرار داده است.

مدیرکل بهزیستی مازندران افزود: در آستانه راه اندازی ۱۱۷ مرکز  مثبت زندگی در سراسر استان هستیم که در مرحله نخست  آموزش ویژه موسسان و صاحبان حقیقی وحقوقی،مسئولان فنی،مددکاران و کارشناسان این مراکز صورت پذیرفت.

دکتر گوهردهی تصریح کرد: بهزیستی مازندران در مرحله دوم  اقدام به تدوین و اجرای آموزش فرآیند استقرار مراکز مثبت زندگی و آموزش گروههای مختلف سازمانی وغیر سازمانی نموده است که از آن جمله می‌توان به  آموزش معاونت های تخصصی و کارشناسان مسئول و کارشناسان ستادی ،شهرستانی و مسئولان فنی ومددکاران مراکز مثبت زندگی  اشاره کرد.

مدیرکل بهزیستی استان در پایان خاطر نشان کرد: در مرحله دوم آموزش، بیش از ۸۰۰ نفر از پرسنل دولتی و غیردولتی در راستاء اجرای این طرح بصورت وب کنفرانس از این آموزشها بهره مند خواهند شد.

کد خبر 26156

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد