سبزوار | با کمک خیرین سبزوار، دغدغه‌های مددجویان را برطرف می‌کنیم

مدیر کل بهزیستی خراسان رضوی در سفر یک روزه به شهرستان سبزوار از مجتمع خدمات بهزیستی، مرکز توانبخشی معلولین، و کمپ معتادان متجاهر بازدید و با سرپرست فرمانداری سبزوار، کارکنان بهزیستی و جمعی از مددجویان دیدار و گفتگو کرد.

سبزوار- دلبری- دکتر حمیدرضا پوریوسف در نشست با فرماندار سبزوار، ضمن قدردانی از تلاش‌ها و همکاری‌های فرمانداری و بهزیستی، بر حل مشکلات مددجویان تأکید کرد.

وی گفت: بهزیستی شهرستان‌ها به عنوان صف مقدم تعامل با جامعه‌ی هدف و مردم، با مشکلات زیادی روبرو هستند و بدیهی است که نتوانند به همه‌ی نیازها و تقاضاهای مددجویان پاسخ بدهند.

وی ادامه داد: به رؤسا و کارشناسان بهزیستی در شهرستان‌ها تأکید شده که با توجه به وضعیت جامعه و شرایط فعلی اقتصادی، تلاش کنند مرافقت و همراهی با مددجویان داشته باشند و از تمام امکانات موجود برای تأمین معیشت و رفع نیازهای آنان استفاده کنند.

سرپرست فرمانداری سبزوار نیز در این نشست با تشکر از مدیر کل بهزیستی و تلاش‌های این نهاد برای رفع مشکلات مددجویان، برخی از نیازها و اولویت‌های مددجویان شهرستان را برشمرد و گفت: از مدیریت پیشین بهزیستی که همکاری بسیار خوبی با فرمانداری داشتند تشکر می‌کنیم و امیدواریم در مدیریت جدید نیز شاهد ادامه‌ی این همکاری باشیم.

دکتر حسین شاد ضمن ابراز آمادگی برای جلب همراهی خیرین و مدیران اجرایی برای تعامل و همکاری با بهزیستی، اظهار امیدواری کرد که با تدابیر بهزیستی، مشکلات مددجویان این شهرستان کاهش یابد.

مدیر کل بهزیستی در ادامه سفر از مجتمع توانبخشی، امور اجتماعی و پیشگیری شهید قدوسی بازدید و با مدیریت و کارکنان این مجموعه گفتگو کرد.

دیدار با کارکنان و کارشناسان بهزیستی سبزوار از دیگر برنامه‌های سفر دکتر پوریوسف بود.

در این نشست صمیمانه، کارشناسان بخش‌های مختلف بهزیستی، مشکلات و موانع خدمت‌رسانی مطلوب به مددجویان را با مدیر کل در میان گذاشتند و مدیر کل بهزیستی استان نیز با شنیدن این مشکلات، پاسخ‌های لازم را ارائه کرد و در خصوص برخی موارد که نیاز به پیگیری اداری دارد از مسؤول دفتر خود خواست که موضوعات مطرح شده را در استان پیگیری کند.

مدیر کل بهزیستی در ادامه سفر به یک کمپ ترک اعتیاد معتادان متجاهر رفت و با مدیر این مرکز و مددجویان آن گفتگو کرد و با مشکلات آنان از نزدیک آشنا و در جریان امور این مرکز قرار گرفت.

بازدید از مجتمع شبانه‌روزی معلولین پسرانه باران از دیگر برنامه‌های سفر مدیر کل به سبزوار بود.

در این مجتمع، مدیر کل بهزیستی ضمن تفقد و دلجویی از مددجویان، در خصوص ارتقای کیفیت خدمات به توانخواهان، رهنمودهای لازم را ارائه کرد.

دکتر پوریوسف در پایان سفر به سبزوار به خبرنگار ما گفت: این سفر در ادامه‌ی سفرهای شهرستانی و به منظور اطلاع و اشراف بر فعالیت‌های بهزیستی شهرستان‌ها و دیدار با مددجویان صورت گرفت.

وی خاطر نشان کرد: خوشبختانه خانم کسرایی‌فر، رئیس پیشین بهزیستی سبزوار، فعالیت و تلاش بسیار شایان توجه و خوبی داشتند و کارنامه‌ی بسیار خوبی ارائه دادند.

وی افزود: امیدواریم بتوانیم در دوره‌ی مدیریت جدید، تلاش‌هایمان را افزایش دهیم و مشکلات و دغدغه‌های مددجویان عزیز را با همراهی خیرین سبزوار که جایگاه بسیار ممتازی در استان دارند برطرف نماییم.

کد خبر 26142

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 6 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد