پاکدشت|برقراری تماس با ٠٩۶٢٨برای پیشگیری و ترک اعتیاد 

ترک اعتیاد سخت اما ممکن است، فقط کافی است با شماره ۰۹۶۲۸ خط ملی اعتیاد تماس بگیرید.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، رئیس اداره بهزیستی شهرستان پاکدشت بابیان این مطلب، افزود: مردم می توانند با خط ملی اعتیاد به شماره ۰۹۶۲۸ برای پیشگیری، درمان و کاهش آسیب اعتیاد تماس بگیرند.

محمود برزگر در ادامه با اشاره به فعالیت خط ملی اعتیاد به شماره ۰۹۶۲۸ اظهار داشت: این سامانه تلفنی از ساعت ۸ صبح لغایت ۸ شب به مردم سراسر کشور مشاوره های لازم در زمینه پیشگیری از اعتیاد، درمان و کاهش آسیب را ارائه می دهد.  

وی افزود: خانواده ها می توانند بدون پیش شماره با خط ملی اعتیاد ۰۹۶۲۸ تماس حاصل نمایند و اطلاعات لازم را در زمینه شناخت رفتار صحیح با فرد معتاد در خانواده و ترغیب آن به ترک مواد اطلاعات کافی را دریافت نمایند.

برزگر در ادامه خاطرنشان کرد: اگر خانواده ها علائم یا نشانه‌هایی از اعتیاد و تغییر رفتاری در فرزندان خود مشاهده کردند جهت راهنمایی می توانند با این شماره تماس بگیرند. 
 
وی گفت: آشنایی با نحوه صحیح نظارت بر فرزندان، شناسایی باورهای غلط در خصوص مصرف مواد و اصلاح آنها، شناخت مواد جدید، علائم و عوارض مصرف مواد و چگونگی رفتار صحیح با نوجوانان از طریق ارتباط با کارشناسان خط ملی اعتیاد امکان پذیر است.

رئیس اداره بهزیستی شهرستان پاکدشت در پایان بیان داشت: افرادی که قصد ترک اعتیاد دارند می‌توانند برای آشنایی با شیوه و فرآیند درمان و شناخت مراکز ترک اعتیاد معتبر تحت نظارت بهزیستی با خط ملی اعتیاد تماس بگیرند و از راهنمایی‌های مشاوران و بانک اطلاعاتی این مجموعه بهره مند شوند.

کد خبر 26141

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 4 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد