برگزاری سومین کار گروه امور مددکاری و امور رفاهی مددجویان

ظهر روز بیست و هشتم آبانماه نشست کارگروه امور مددکاری و امور رفاهی مددجویان با موضوع " مددکاری در زمان بحران" با حضور دکتر حسین نحوی نژاد مدیر کل بهزیستی گیلان، دکتر امیر رحیمیان مشاور اجرایی و به دبیری محمد برهود رئیس اداره پذیرش و هماهنگی و همچنین اعضای کارگروه در محل دفتر مدیرکل بهزیستی استان برگزار گردید.

در این نشست ابتدا محمد برهود، دبیر کارگروه ضمن اشاره به مصوبات جلسات قبل به تبیین فعالیتهای انجام شده از ابتدای تشکیل کار گروه تا کنون پرداختند. سپس اعضای کارگروه نظرات تخصصی، پیشنهادات و راهکارههای مربوط به حوزه مددکاری و امور رفاهی مددجویان  را بیان نمودند.
دکترحسین  نحوی نژاد مدیر کل بهزیستی گیلان ضمن تشکر از دبیر و اعضای کار گروه مددکاری به دلیل پویایی و فعال بودن اعضای آن، با عنوان اینکه مددکاری اجتماعی یک هنر است، آموزش را بسیار مهم و اساسی عنوان نمودند و گفتند که در شرایط بحران هم میتوان به صورت غیر حضوری آموزشهای مرتبط را برگزار کرد.  
ایشان در ادامه مدیریت صحیح مدیران را یکی از اصول اساسی مددکاری اجتماعی عنوان نمودند و جهت موفقیت در اصول مددکاری ابتدا بایستی تمامی مدیران و روسای ادارات خود دوره آموزش مددکاری را طی کرده باشند.
دکتر نحوی نژاد حفظ حقوق و کرامت انسانی مراجعین را از اولویت های اساسی بهزیستی عنوان نمودند و در  پایان بر احیای طرح محب بعنوان مددکاری اجتماعی در زمان بحران تاکید نمودند.

کد خبر 26126

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 9 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد