به منظور ایجاد بستر مناسب برای تعامل آسان مردم و دولت حضور مدیر کل بهزیستی در سامانه پاسخگویی سامد

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان ، در ادامه روند پاسخگویی مدیران به مطالبات مردمی و افکار عمومی به منظور ایجاد بستر مناسب برای تعامل آسان مردم و دولت زهرا امینی مدیرکل بهزیستی استان مرکزی و نوروی معاون توانبخشی از طریق سامانه سامد، به صورت مستقیم از طریق خط ۱۱۱ به درخواست‌های مردمی پاسخ دادند.

زهرا امینی مدیرکل بهزیستی استان مرکزی افزود: سامانه ارتباط مردم و دولت (سامد) جهت  ایجاد ارتباط هر چه بیشتر دولت و مردم راه‌اندازی شده است تا شرایط برای پیگیری مشکلات مردم در بخشهای مختلف آسانتر شود

وی افزود:  راه اندازی این سامانه زمینه را برای ارتباط هرچه بیشتر مدیران با مردم فراهم کرده تا از نزدیک با مشکلات مردم در بخش‌های مختلف آشنا شوند و در حوزه وظایف خود پاسخگوی سوالات مردمی باشند

وی ادامه داد :مرکز سامد استان پل ارتباطی مناسبی برای انعکاس سوالات، مطالبات و درخواستهای مردمی از دستگاههای اجرایی، موسسات و نهادهای دولتی می باشد 

امینی بیان داشت : این سامانه برای تسهیل ارتباط دولت و ملت راه‌اندازی شده تا شرایط برای پیگیری مشکلات مردم در بخش‌های مختلف آسان‌تر شود و به نظر می‌رسد بهره‌مندی از این سامانه در شرایط کرونا به ویژه برای مددجویان بهزیستی افزایش یابد

مدیرکل بهزیستی استان مرکزی خاطر نشان کرد: لازم به توضیح است مطالبات و شکایات مددجویان پس از ثبت در سامانه سامد جهت پیگیری و رسیدگی به معاونت ها و کارشناسان مربوطه ارجاع داده می شود   

این مقام مسئول در ادامه اظهار داشت : افزایش رضایت مردم از طریق ارتقای کیفیت پاسخگویی، تمرکززدایی در رسیدگی به مطالبه‌های مردم، ایجاد هماهنگی، وحدت‌رویه و مدیریت یکپارچه امور ارتباطات مردمی، افزایش سرعت در رسیدگی و ضریب نفوذ الکترونیکی ارتباطات مردمی نیز از دیگر مزیت‌های این سامد به شمار می‌رود  

ایشان در پایان بیان داشت : (سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت) سیستم ارتباطی موثری میان مردم و مسئولان بوده که از طریق این سامانه شهروندان می‌توانند براحتی و بدون مراجعه حضوری درخواست‌ها و مشکلات خود را با مسئولان استان مطرح و پیگیری کنند.

کد خبر 26106

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 15 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد