فعالیت‌های بهزیستی، آرمان های امام راحل(ره)

صبح امروز نشست فرمانده‌هان و اعضای شورای حوزه پایگاه‌های مقاومت بسیج ادارات کل و کارمندان حوزه شهید آوینی استان به میزبانی بهزیستی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان اصفهان، دکتر ولی اله نصر در این نشست با اشاره به فعالیت های متعدد و متنوع بهزیستی، ابراز داشت: انقلاب ما بر مبنای فرهنگ ایثار شکل گرفت و تمام دستاوردهای ما بر اساس همین فرهنگ شکل گرفته است. در حال حاضر وظیفه ما است که با پاسداری از این فرهنگ، در جهت اعتلای آن گام برداریم.
سرپرست اداره کل بهزیستی استان اصفهان گفت: بهزیستی با یک روحیه جهادگونه و بسیجی، از ابتدای انقلاب وظایف متعددی را به عهده گرفته است و هر روز بر تعداد این فعالیت ها افزوده شده است؛ با نگاه عمیق به این فعالیت ها و جامعه هدف بهزیستی درمی‌یابیم که این فعالیت‌ها، از خواسته‌ها و آرمان‌های اساسی بنیانگذار فقید انقلاب حضرت امام خمینی(ره) بوده است و بنده و همکارانم افتخار می‌کنیم که در چنین سازمانی خدمتگزار مردم هستیم.
وی در پایان ضمن تشکر از خدمات پایگاه مقاومت بسیج شهید آوینی گفت: ما آمادگی داریم تا در یک تعامل دوجانبه، ظرفیت‌های موجود بهزیستی را با ظرفیت‌های پایگاه مقاومت بسیج شهید آوینی برای خدمت رسانی بهتر و باکیفیت‌تر به مردم به کار ببندیم.

کد خبر 26096

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 11 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد