افتتاح همزمان و رسمی سامانه دیدبان با حضور وزیر رفاه و رئیس سازمان بهزیستی کشور بصورت ویدیو کنفرانس

با راه اندازی سامانه دیدبان نظارت و مراقبت مستقیم و مستمر بر نحوه عملکرد مراکز و واحد های تابع بهزیستی به جامعه هدف بوجود خواهد آمد و مددجویان می توانند از طریق این سامانه مطالبات و شکایات خود را پیگیری نمایند

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی لرستان محمد شریعتمداری وزیر تعاون ، کار و رفاه اجتماعی در مراسم رسمی افتتاح سامانه دیدبان  نظارت مردم بر اقدامات و فعالیت های دولت را از عالی ترین سطوح نظارت برشمرد و افزود راه اندازی این سامانه یک اقدام بسیار ارزشمند و تحقق عملی وعده های دولت در جلوگیری از بوجود آمدن تاریکخانه ها در فعالیت های دولتی و نیز ایجاد فضایی شفاف و نظارتی بر فعالیت های اجرایی دولت است.   

مدیر کل بهزیستی لرستان  نیز در مراسم  افتتاح سامانه دیدبان که بصورت  همزمان در سراسر کشور، در قالب ویدیو کنفرانس و با حضور وزیر رفاه و رئیس سازمان بهزیستی کشور برگزار شد، با اشاره به شرایط ناگوار کنونی جامعه و شیوع ویروس کرونا و نیز سرعت جنون آمیز ابتلا و مرگ و میر بوسیله این ویروس گفت: 
سازمان بهزیستی یک سازمان حمایتی و متولی سلامت اجتماعی است و با توجه به گستردگی دایره  وظایف، به طیف وسیعی از افراد جامعه در رده های سنی مختلف از شیرخوار تا سالمند ارائه خدمت می کند. و لذا افتتاح این سامانه یک اتفاق مثبت و موثر در ارزیابی و نظارت شفاف مردم بر فعالیت های اجرایی خواهد بود و مانند یک پل ارتباطی است بین مدیران بهزیستی، جامعه هدف و مردم
 دکتر یاری در ادامه تصریح کرد، با راه اندازی سامانه دیدبان و در دسترس قرار گرفتن شماره تلفن ۱۴۸۲ بصورت شبانه روزی مددجویان می توانند مطالبات، پیشنهادات و انتقادات خود را از طریق این سامانه پیگیری نمایند.
یاری هدف از راه اندازی این سامانه را نظارت دقیق و عمیق بر نحوه ارائه خدمات و مراقبت مستقیم و مستمر بر نحوه عملکرد مراکز و واحد های تابع بهزیستی به جامعه هدف عنوان کرد و افزود، این سامانه بصورت شبانه روزی در دسترس است و مسئولین دفاتر نظارتی مانند حراست و دفتر بازرسی بر نحوه عملکرد این سامانه نظارت دارند.

کد خبر 26084

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 10 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد