راز زندگی بقاء منتشر شد

مدیر کل بهزیستی استان زنجان از چاپ کتاب راز زندگی بقاء، زندگی‌نامه شهید بقاء ثمین تاب فرزند بهزیستی خبر داد و گفت :تنها شیرخوارگاه استان زنجان به نام این فرزند بهزیستی نامگذاری شده است.

 به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان زنجان محمد محمدی افزود : راز زندگی بقاء، زندگی‌نامه شهید بقاء ثمین تاب نوشتۀ مسعود بابازاده  و به همت مرکز حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس و با همکاری اداره کل بهزیستی استان زنجان به چاپ رسیده است و خاطرات تولد، دوران زندگی بقا در شیرخوارگاه ومراکز بهزیستی و حضور در جبهه و شهادت این فرزند بهزیستی را  در قالب داستانی جذاب به تصویر می‌کشد.
وی خاطر نشان کرد : شهید ثمین تاب از فرزندان بهزیستی در اول شهریور ۱۳۴۵  به دنیا آمد و در روز بیست و چهارم اردیبهشت ماه سال ۱۳۶۳ پس از گذراندن دوره آموزشی به منطقه غرب کشور در رسته پیاده اعزام شد و بعد از گذراندن دوره آموزشی به خط مقدم جبهه منتقل گردید و در آنجا عاشقانه و مجاهدانه به مبارزه با دشمن بعثی پرداخت.
وی افزود : سرانجام روز چهارم اسفند ۱۳۶۵ در منطقه شلمچه در درگیری با نیروهای دشمن بعثی بر اثر اصابت ترکش به بدن به بدرجه رفیع شهادت نائل آمد و پیکر پاک مطهرش در گلزار شهدای شهر زنجان بخاک سپرده شد.
مدیر کل بهزیستی با بیان اینکه شهیدان تبلور عرصه جهاد و از یک قبیله‌اند و اینان از ازل جام شهادت را نوشیده‌اند، تصریح کرد :  دو شهید دیگر به نام عبدالحسین یکه فلاح و شهید محمد بیات از کارمندان بهزیستی استان زنجان در طول هشت سال دفاع مقدس به درجه رفیع شهادت نائل شدند و بسیاری از کارکنان بهزیستی جزو خانواده ایثارگران هستند.
 

کد خبر 26073

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 8 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد