برگزاری ششمین جلسه کمیته تخصصی مناسب سازی در استانداری اردبیل

ششمین جلسه کمیته تخصصی مناسب سازی با حضور مشاور استاندار در امور معلولان، کارشناس دفتر فنی و هماهنگی امور عمرانی، شهردار و معاون فرماندار سرعین، معاون توانبخشی و مدیرکل بهزیستی استان برگزار شد.

در این نشست عظیم قهرمانی، مشاور استاندار در امور معلولین ضمن تشکر از حضور اعضا، در خصوص انتخاب شهرستان سرعین بعنوان شهر پایلوت مناسب سازی گفت : با توجه به موقعیت شهر سرعین در جذب گردشگر رعایت ضوابط مناسب سازی پیش از پیش مورد تاکید قرار خواهد گرفت تا امکاناترفاهی در اختیار معلولان و جانبازان عزیز قرار گیرد.

دکتر ستاری، مدیرکل بهزیستی استان نیز در خصوص ضرورت و اهمیت مناسب سازی مبلمان شهری، هتل ها و رستوران ها تأکید کرد و گفت : تمام موارد مناسب سازی باید به نحو شایسته در سطح جامعه اطلاع رسانی گردد.

در ادامه معاون فرماندار شهر سرعین از انتخاب این شهر بعنوان شهر پایلوت مناسب سازی استقبال و آمادگی خود را جهت همکاری در این زمینه اعلام کرد.

در پایان شهردار سرعین از اقدامات صورت گرفته در خصوص رعایت ضوابط مناسب سازی گزارشی ارائه داده و خواستار بازدید های میدانی از سطح شهر سرعین شد تا در آینده تمام اقدامات مناسب سازی به نحو احسن صورت پذیرد.

گفتنی است بازدید میدانی توسط کمیته تخصصی، لحاظ نمودن موضوع مناسب سازی در صدور پروانه ساختمان و راه اندازی سامانه پاسخگویی به درخواست های مردمی در موضوع مناسب سازی از جمله مصوبات این نشست تخصصی بود.

کد خبر 26072

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 3 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد