برگزاری جلسه کمیته فرهنگی، پیشگیری ستاد مبارزه با مواد مخدر استان تهران

جلسه کمیته فرهنگی، پیشگیری از اعتیاد شورای هماهنگی ستاد مبارزه با مواد مخدر استان تهران تشکیل شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، در این جلسه، امین شاهرخی مدیرکل بهزیستی، سعید نوروزی دبیر ستاد مبارزه با موادمخدر استان و نمایندگان دستگاه های اجرایی و ادارات عضو حضور داشتند.

امین شاهرخی در این جلسه با مهم توصیف کردن جایگاه فعالیت های فرهنگی در پیشگیری از ابتلا به مواد مخدر اظهار داشت: بهزیستی به عنوان داعیه دار طرح های عالمانه و محققانه، از پروژه و طرح های علمی و پژوهشی که منتج به عدم گرایش به سمت مصرف  موادمخدر می شود،  استقبال کرده و به دنبال اجرایی شدن چنین پیشنهادها و طرح های است.

مدیرکل بهزیستی استان تهران در ادامه خواستار تعامل بیشتر دستگاه های عضو در حوزه پیشگیری شد و خاطرنشان کرد: در سایه تعامل و کنارهم بودن است که می توان اتفاقات خوب و مفیدی را در این حوزه رقم زد و باید با هم افزایی و هم پوشانی، آرامش را به خانواده های مردم در استان تهران هدیه دهیم.

رئیس کمیته فرهنگی، پیشگیری ستاد مبارزه با مواد مخدر استان تهران در ادامه با تشریح اقدامات و فعالیت های پیشگیرانه بهزیستی افزود: قانون برای بهزیستی در پاکی جامعه نقشی بی بدیل مشخص کرده که همکاران بنده در سراسر استان در به انجام رساندن تکالیف و وظایف قانونی از هیچ تلاشی فروگذار نمی کنند.

شاهرخی در پایان با تشکر از فعالیت ادارات و دستگاه های عضو کمیته، بیان داشت: دستگاه های اجرایی، نقاط مشترک بسیاری دارند که می توان با برنامه ریزی حول محور آن ها به نتایج درخشانی در حوزه پیشگیری از اعتیاد دست یافت.

گفتنی است، در این جلسه، هریک از حاضران به بیان دیدگاه های خود پرداخته و اقدامات فرهنگی انجام شده در حوزه پیشگیری از ابتلای به موادمخدر را تشریح کردند.

فرزانه حاتمی و اعظم صفرزاده از مدیران جمعیت همیاران سلامت شمیرانات از موسسه های غیردولتی تحت نظارت بهزیستی طرح خود در زمینه آموزش مهارت های زندگی که در زندان زنان یکی از شهرستان ها در دست اجرا دارند را به اشتراک گذاشته و توضیحات مفصلی را به اعضای کمیته دادند.

کد خبر 26065

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 4 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد