پیگیری مناسب سازی معابر در شهرستان های استان نیز انجام می شود

مدیر کل دفتر فنی استانداری اردبیل گفت: پیگیری مناسب سازی معابر برای معلولان و جانبازان در شهرستان های استان نیز باید انجام شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری اردبیل، موسی کنعانپور در جلسه مناسب سازی معابر برای معلولان و جانبازان تصریح کرد: با اینکه مناسب سازی معابر برای معلولان و جانبازان کاری هزینه بر و نیازمند زمان است، ولی باید در همه نقاط استان به این مهم توجه شود.

وی بیان کرد: مناسب سازی معابر امری مستمر و همیشگی بوده و در کلیه ساخت و سازها خصوصا ساختمان های اداری باید مورد توجه قرار گیرد.

کنعانپور با تاکید بر توجه شهرداری ها در جریان انجام زیرسازی و کف سازی معابر به موضوع مناسب سازی، خواستار توجه جدی بهدقابل استفاده بودن مسیر ها به عبور و مرور معلولان و جانبازان شد.

مدیر کل بهزیستی استان نیز در این جلسه با اشاره به بررسی ۵۷ دستگاه اجرایی در خصوص مناسب سازی معابر برای عبور و مرور معلولان و جانبازان گفت: ۳۷ دستگاه از این تعداد نمره متوسط کسب کردند.

بهزاد ستاری افزود: شش دستگاه به صورت عالی نمره بالای ۲۵ کسب کرده و در خصوص مناسب سازی معابر، عملکرد رضایت بخشی داشتند.

وی خواستار توجه جدی دستگاههای اجرایی به مناسب سازی معابر برای استفاده معلولان و جانبازان شد و از بانک ها و سایر مراکز خدماتی خواست در راستای تسهیل استفاده این قشر از خدمات بانکی، متناسب با شرایط معلولان خدمات خود را ارائه دهند تا برای آن ها قابل استفاده باشد.

کد خبر 26028

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 3 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد