بازدید مسئولین استانی بهزیستی از واحد صنعتی در ملارد 

معاون امور توانبخشی و مسئول روابط عمومی بهزیستی استان تهران و رئیس اداره بهزیستی شهرستان ملارد از یک واحد صنعتی که معلولین ملاردی در آن مشغول بکار هستند، بازدید کردند. 

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، رئیس اداره بهزیستی شهرستان ملارد در خصوص این بازدید ضمن تاکید بر اهمیت اشتغال افراد با توانایی های متفاوت و تاثیر این مهم بر استقلال معلولین گفت: شرکت سازه گستر مدحت با مدیریت علی مدحت از سال ٩٠ و با راه اندازی این اداره در شهرستان ملارد با بهزیستی همکاری داشته و برای تعداد زیادی از معلولین  ایجاد اشتغال کرده است.

داود خادم افزود: مدیریت این کارخانه با نگاه مثبتی که به معلولین دارند در جهت ایجاد اشتغال پایدار برای مددجویان تلاش نموده و مددجویان شاغل در این کارخانه دارای سابقه بیمه هستند.

 معاون امور توانبخشی بهزیستی استان تهران نیز ضمن تقدیر از زحمات مدیران این واحد صنعتی از قسمت های مختلف این کارخانه بازدید کرد و در جریان فعالیت و مسائل معلولین شاغل در این کارخانه قرار گرفت.

گفتنی است، در این مجموعه صنعتی  انواع قالب های فلزی، چوبی و بتنی تولید می شود که در حال حاضر حدود ٣٨ نفر از افراد دارای اختلال  شنوایی تحت پوشش بهزیستی در این کارخانه مشغول هستند.

کد خبر 26017

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد