بازدید مدیر کل بهزیستی مازندران از موسسه فرهنگی هنری نشر صوتی آوانامه

در راستای برپایی بیست و هشتمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران دکتر فرزاد گوهر دهی، مدیرکل بهزیستی استان مازندران از موسسه فرهنگی آوانامه دانش گستر بابل بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی مازندران دکتر گوهردهی در این بازدید که با حضور عباس زارع مدیرکل فرهنگ و ارشاد استان مازندران انجام شد اذعان نمود: از جامعه هدف بهزیستی استان، تعداد ۷۰۰۰ نفر دارای انواع اختلالات بینایی هستند که از این تعداد، ۸۹۰ نفر مربوط به شهرستان بابل هستند و تعداد ۵۰۰ نفر از این افراد تحت پوشش بهزیستی شهرستان بابل دارای اختلال بینایی متوسط به بالا (شدید و خیلی شدید) هستند. 

وی افزود :تولید محتوای مرتبط با این گروه هدف، می تواند بخش اعظمی از نیازهای اوقات فراغت آنها مرتفع سازد. 

دکتر گوهردهی اذعان کرد : با توجه به شرایط به وجود آمده که بیشتر فعالیت های آموزشی و فرهنگی به سمت غیرحضوری شدن و مجازی و آنلاین شدن پیش می روند، محصولات این موسسه فرهنگی می تواند برای جامعه نابیناییان و کم بینایان بسیار مفید باشد. 

در این بازدید مدیریت موسسه «آوانامه دانش گستر» اعلام آمادگی نمود که این موسسه می تواند کلیه کتابهای مورد نیاز جامعه هدف بهزیستی که از طرف این سازمان تشخیص و اعلام شده، به محتوای صوتی تبدیل نماید تا در اختیار جامعه نابینایان و کم بینایان قرار گیرد.

شایان ذکر است موسسه «آوانامه دانش گستر» یک ناشر خصوصی و تخصّصی است که در زمینه تولید و نشر کتاب های صوتی، مجلات صوتی، نمایشنامه های رادیویی، پادکست و سایر آثار فرهنگی شنیداری به صورت آنلاین و غیر آنلاین و در قالب های مختلف آلبوم های صوتی، پکیج های نرم افزاری، چند رسانه ای و اپلیکیشن های تلفن همراه فعالیت می نماید.

کد خبر 26010

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 7 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد