مشاوران بهزیستی کرمانشاه آماده مداخلات روحی _روانی در روزهای سخت کرونایی 

مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه گفت: اکنون که این ویروس منحوس دامن گیر زندگی روزمره مردم شده و مشکلات روحی و اجتماعی افزایش یافته است، وظیفه ادارات و نهادهای همکار در انجام مداخلات روحی _روانی بیش از گذشته خواهد بود.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان کرمانشاه، امام جمعه اهل سنت کرمانشاه با دکتر محمدی مدیرکل بهزیستی استان دیدار و گفتگو کرد.

مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه در این دیدار ضمن تاکید بر وحدت بین شیعه و سنی به همکاری و همدلی مردم استان کرمانشاه در بحران سه سال گذشته استان اشاره کرد و گفت: مردم استان کرمانشاه در زلزله غرب استان نشان دادند که شیعه و سنی همیشه و در روزهای سخت در کنار هم خواهند بود.

محمدی انجام مداخلات روحی و روانی در کنار خانواده های داغدار در این شرایط سخت کرونایی را لازم و ضروری خواند و یادآور شد: اکنون که این ویروس منحوس دامن گیر زندگی روزمره مردم شده و مشکلات روحی و اجتماعی افزایش یافته است، وظیفه ادارات و نهادهای همکار در انجام مداخلات روحی _روانی بیش از گذشته خواهد بود.

وی افزود: مراکز مشاوره و تیم های مداخله در بحران اداره کل بهزیستی استان کرمانشاه آمادگی دارند تا از طریق مشاوره تلفنی ۱۴۸۰ به صورت رایگان و یا در صورت لزوم حضور فیزیکی، تسکین دهنده آلام روحی و روانی آنان باشند.

ماموستا عبدالرحمان مرادی امام جمعه اهل سنت کرمانشاه نیز در این دیدار بر وحدت بین مسلمین تاکید کرد و گفت: امروز چیزی که وظیفه همه ماست ایجاد وحدت بین برادران شیعه و سنی است چرا که تفرقه بین مذاهب اسلامی نقشه شوم دشمن است و البته دو مذهب شیعه و سنی در استان کرمانشاه با اتحاد و همدلی همیشه نقشه آنان را نقش بر آب کرده اند.

کد خبر 26008

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 3 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد