باید تفکر رضوی را در جامعه نهادینه کنیم

مسئول کانون خادمان رسانه ای امام رضا استان کرمان با حضور در اداره کل بهزیستی، 100 قطعه «پازل همدلی» را به نیت تامین هزینه‌های تحصیلی دانش‌آموزان نیازمند خریداری کرد.


به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان کرمان ، حامدشجاعی مسئول کانون خادمان رسانه ای امام رضا  که به همراه جمعی از خادمیاران رضوی در دفتر روابط عمومی بهزیستی این استان حضور یافته بود ، محرومیت زدایی را از اهداف و رسالت های خادمیاران رضوی  عنوان کرد و گفت: خوشحالیم که در اجرای پویش «پازل همدلی» به منظور تهیه و تامین نوشت افزار و وسایل لوازم التحریر برای دانش‌آموزان تحت پوشش سازمان بهزیستی مشارکت می‌کنیم.
وی افزود: در این پویش، پازل نقشه ایران با 600 هزار قطعه که در نقشه هر استان نمادهای میراث فرهنگی آن استان در ابعاد ۲۰ متر در ۳۰ متر نقش بسته است تهیه شده و علاقه‌مندان و خیرین با خرید هر قطعه پازل به قیمت 100 هزار ریال در تامین لوازم التحریر، کوله و وسایل مورد نیاز دانش‌آموزان نیازمند سراسر کشور سهیم می‌شوند که مشارکت خیرین استان ها در همان استان هزینه خواهدشد.
شجاعی ادامه داد: قطعات این پازل توسط مشارکت‌های خرد مردمی تکمیل شده و با ثبت اسم تمام مشارکت کنندگان در این پازل به عنوان بزرگترین پازل در دنیا و نمادی ماندگار از پویش ایران همدل در نقطه‌ای از ایران عزیزمان به یادگار نصب و ماندگار خواهد شد.
مدیرروابط عمومی اداره کل بهزیستی استان دراین دیدار با تقدیر از کانون خادمان رسانه ای امام رضا در استان  توفیق خدمت به بارگاه منور حضرت رضا علیهم السلام را یک هدیه متبرک و الهی دانست و گفت: فرهنگ سازی و ترویج سبک زندگی رضوی رسالت خطیر خادمیاران در جامعه است.
عبدالرحیم عبدالکریمی با تاکید بر نقش موثر آستان قدس رضوی در محرومیت زدایی در جنوب استان کرمان گفت: زیارت تنها این نیست که به حرم برویم، بلکه باید تفکر رضوی را در جامعه نهادینه کرده  و خدمت رسانی به مردم را افزایش دهیم، وی افزود : هر کسی در حوزه کاری خودش می تواند تحت عنوان خادم افتخاری و به نام امام رضا(ع) به مردم خدمت کند.
در پایان مسئول کانون خادمان رسانه ای امام رضا استان کرمان  100 «پازل همدلی» را به نیت تامین هزینه‌های تحصیل دانش‌آموزان نیازمند خریداری کرد

کد خبر 26006

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد