ملارد|پیگیری درخواست مراجعه کنندگان سامانه دیده بانی

رئیس اداره بهزیستی شهرستان ملارد از پیگیری درخواستهای مراجعه کنندگان از طریق سامانه دیده بان خبر داد. 

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، علاوه بر پاسخگویی حضوری  با هدف کنترل و جلوگیری از شیوع بیماری کووید ۱۹ پیگیری امور مربوط به مددجویان و جامعه هدف سازمان در شهرستان ملارد از طریق سامانه ۱۴۸۲ دیده بان نیز صورت میگیرد.

داود خادم ضمن تاکید بر اهمیت پیگیری مطالبات و درخواستهای مددجویان و مراجعه کنندگان با توجه به نیازهای ویژه این افراد در سازمان بهزیستی گفت: مددجویان و معلولین تحت پوشش دارای شرایط خاص مالی و جسمی بوده که میبایستی با اولویت به آنها پاسخگو باشیم.

خادم اضافه کرد: به همین منظور علارغم حضور مسئول مدیریت عملکرد و کارشناسان و مددکاران در ستاد و مراکز غیردولتی جهت ارائه طریق به جامعه هدف، افراد میتوانند با مراجعه به سامانه ملی دیده بان به شماره تماس ۱۴۸۲ در خصوص ثبت انتقادات، ایده ها ، پیشنهادات و شکایات خود اقدام نمایند. 

الهه عامری مسئول مدیریت عملکرد این اداره نیز در این خصوص بیان داشت: در شرایط کنونی حفظ سلامتی و جلوگیری از شیوع بیماری کووید ۱۹بویژه در افراد با شرایط ویژه مانند معلولین از اهمیت بالایی برخوردار است و به همین منظور باتوجه به دسترسی ریاست و دفتر مدیریت عملکرد تمامی موارد ثبت شده در سامانه مذکور در بازه زمانی حداقل ۴۸ و حداکثر ۷۲ساعت رسیدگی و پاسخ مربوطه به همراه مستندات ارسال می شود.

کد خبر 25994

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد