شهرری| ورود گروه های جهادی بهزیستی به مناطق محروم

مدیر بهزیستی شهرستان ری از ورود گروه های جهادی به مناطق محروم این شهرستان خبر داد.

 به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، محمدرضا خدابخشی با بیان اینکه یکی از رسالت های بهزیستی، زدودن چهره فقر از جامعه است، خاطرنشان کرد: در راستای شناسایی مناطق آسیب خیز منطقه جنوب تهران به منطقه دولت خواه واقع در منطقه ۱۹ ورود کرده و آسیبها و مشکلات این منطقه مورد بررسی قرار داده ایم.

مدیر بهزیستی شهرستان ری در ادامه گفت: منطقه دولت خواه از مناطق آسیب خیز و پاتوق معتادین متجاهر و مکانی مناسب برای خرید و فروش مواد مخدر می باشد و تعداد زیادی مرد و زن معتاد به مواد مخدر در این منطقه به چشم میخورد.

خدابخشی در ادامه توضیح داد: با توجه به وجود کوره های آجرپزی موجود در این منطقه و عدم دارا بودن امکانات رفاهی فرهنگی و اجتماعی، اجاره بهای مسکن در این منطقه بسیار نازل بوده و به همین دلیل، مکانی مناسب برای تجمع معتادین و خانواده های بی بضاعت شده است؛ چرا که شرایطی مهیا برای این امور دارد و کانون مناسبی برای خرید و فروش مواد مخدر است.

وی افزود: این منطقه نیازمند ورود مراجع قضایی و انتظامی برای ساماندهی و همچنین ارائه خدمات رفاهی، آموزشی و فرهنگی توسط مراجع حمایتی است که با توجه به شناسایی منطقه و ورود تیم اورژانس اجتماعی و بررسی مشکلات موجود، این اقدام از جانب بهزیستی در حال انجام است.

در انتها مریم صفایی معاون امور اجتماعی مدیریت بهزیستی شهرستان ری نیز در این خصوص اظهار داشت: برابر با هماهنگی بهزیستی استان تهران و ورود گروه های جهادی سعی می شود نسبت به ارائه خدمات فرهنگی و اجتماعی و برخورداری از ظرفیت دیگر نهادهای حمایتی برای رفع مشکلات موجود و ساماندهی منطقه اقدامات قانونی لازم به عمل آید.

کد خبر 25990

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد