اثربخشی راه اندازی مراکز مثبت زندگی در افزایش خدمات به جامعه هدف بهزیستی

مدیر کل بهزیستی آذربایجان شرقی در نشست موضوعی با خبرنگاران، از رشد ۳۵۰ درصدی ارائه خدمات به جامعه هدف این اداره کل با آغاز فعالیت مراکز مثبت زندگی خبر داد.

دکتر فرگل صحاف در نشست خبری با نمایندگان رسانه های گروهی، گزارش جامعی از محورهای مختلف اقدامات و فعالیت های بهزیستی از جمله؛ اثربخشی مراکز مثبت زندگی،  پویش ایران همدل و پازل همدلی، راه اندازی سامانه ملی دیده بان، فرزند خواندگی،  روز جهانی پیشگیری از کودک آزاری ارایه داد.

وی ضمن اشاره به آغاز به کار این مرکز از ابتدای آذر ماه سال جاری ، اظهار امیدواری کرد که با استانداردسازی ارایه خدمات در این مراکز، شاهد افزایش رضایتمندی جامعه هدف بهزیستی باشیم.

وی خاطرنشان کرد: از ابتدای اردیبهشت ماه سال جاری فراخوان ثبت نام متقاضیان مراکز داده شده و در این فرصت، تعداد 580 نفر ثبت نام کردند که پس از بررسی مدارک و اخذ آزمون های تخصصی، هم اکنون 143 مرکز در استان آماده ی راه اندازی می باشند.

صحاف با بیان محله محور و مددجو محور بودن این مراکز ابراز داشت: با آغاز به کار این مراکز و واگذاری پرونده ها به بخش خصوصی، حمایت بهزیستی شامل اقشار پشت نوبت این اداره کل نیز خواهد شد و جامعه هدف بهزیستی خواهند توانست کلیه خدمات سطح یک بهزیستی را در نزدیک ترین مرکز مثبت زندگی محله ی خود دریافت نمایند.

مدیرکل بهزیستی همچنین از خیران استان و اصحاب رسانه به عنوان همراهان و یاوران همدل و همیشگی بهزیستی در مسیر تحقق اهداف انسان دوستانه و خیرخواهانه بهزیستی نام برد.

کد خبر 25982

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 3 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد