ملارد| تشریح فعالیت گروه های جهادی بهزیستی

گروههای جهادی با هدف محرومیت زدایی و خدمات رسانی به هم نوعان بر اساس جهان بینی توحیدی و تاکید بر اخلاق اسلامی در بهزیستی ملارد فعالیت می نمایند.  

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، داود خادم با تقدیر از تلاشهای صورت گرفته توسط گروههای جهادی گفت: گروهی از افراد داوطلب و خیر در موسسه خیریه شهید ناصر قربانی با همکاری و همدلی مشغول خدمت رسانی به جامعه هدف بوده و خدمات بسیاری را به نیازمندان و معلولین شهرستان ارائه می کنند.
 
رئیس اداره بهزیستی شهرستان ملارد  افزود: در ادامه رزمایش همدلی و با هدف خدمت رسانی به افراد آسیب دیده گروههای جهادی با خلوص نیت و خیرخواهی در یاری رساندن به افراد در تلاشند.  

در ادامه خادم بیان داشت: داوطلبین در موسسه شهید ناصر قربانی اقدامات بسیاری را در این خصوص انجام داده اند که میتوان از توزیع مواد غذایی، پوشاک، لوازم التحریر، اعزام کارشناس برای معاینه معلولین ضایعه نخاعی در منزل با توجه به شرایط ویژه این افراد، تلاش در راستای تعمیر و نوسازی منزل معلولین، اعزام روانشناس، طرح نسخه های شفا بخش با حضور پزشکان متخصص جهت ویزیت رایگان معلولین و عموم شهروندان، طرح ارزیابی عضلانی و اسکلتی و اختلالات یادگیری زبان و گفتار ویژه کودکان سه تا شش سال در مهدهای کودک، برگزاری برنامه های فرهنگی، ورزشی و ... نام برد.  

در پایان خادم تصریح کرد: این گروه منبع مالی مستقلی نداشته  و داوطلبین در تلاشند با استفاده از تخصص و توانمندهای خود در جهت رفع نیازها و محرومیت های معلولین و مددجویان در سطح شهرستان گامی موثر بردارند.

کد خبر 25949

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد